Üzlet is, márkaépítés is

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 29. 08:00

Újabb remek vendéglátós-élelmiszerkereskedelmi kezdeményezés: a budapesti Arany Kaviár étterem nyártól saját márkás fekete kaviárt kínál vendégeinek és néhány kiválasztott partnerének.A tulajdonosok jól használják ki termékismeretüket, gasztronómiai adottságaikat, konyhai kapacitásukat: Békés megyei aquakultúrában nevelt, először idén tavasszal ikrát adó szibériai tokhalak válogatott „terméséből” Nyíri Szása séf készít jó minőségű kaviárt.
– Piaci rést töltünk be ezzel – mondta el lapunknak Molnár Attila társtulajdonos –, ugyanis a 4-5 ezer forintos lazackaviárok és az 50-120 ezer forintos tokhalkaviárok között komoly űrrel kellett sokáig szembenézni, ami étlapunk összeállítását is befolyásolta. Ezen a piacon teljesen elfogadott a tenyésztett halikra felhasználása, és mi ehhez nagyon jó partnerre leltünk a Békés megyei haltenyészetben. Az osietra fajták ikrájából a kiválasztott sófajtákkal Szása készíti el a terméket, amit így csak a mi éttermünkre jellemző ízzel kínálunk; kissé eltérő étlap- és elviteli áron. A kaviár 30, 60 és 130 grammos üvegekben, Arany Kaviár Gourmet Selection-válogatás márkanév alatt kerül vendégeink, illetve egyes vendéglátóhelyek és delikátboltok vevői elé, de interneten is fogunk értékesíteni, sőt, exportáláson is gondolkodunk. Elvben megvan a lehetősége annak is, hogy tokhalikráinkkal az orosz és európai tenyészetek versenytársaivá váljunk.
A válogatásba bekerül a füstölt tokhalhús is, ami sokak szerint a füstölt lazacnál is finomabb csemege, később az Arany Kaviár Gourmet Selection-válogatás más termékekkel is bővülhet, például pelmenyivel. Az étterem ezzel nemcsak az adódó szinergiákat használja ki, de bővíti üzleti mozgásterét, és az Arany Kaviár márkanevet is aktívan építi. A vendég pedig biztos lehet az általa fogyasztott kaviár eredetében.

Kapcsolódó cikkeink