Üzlet etikai díjat nyert az Unilever

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 11. 20. 11:23

November 19-én adták át az Üzleti Etikai Díjakat, amelyet multinacionális vállalat kategóriában idén az Unilever Magyarország nyert el. A szakmai zsűri a díjjal a vállalat példamutató üzleti magatartását és a társadalom fenntartható fejlődése érdekében tett erőfeszítéseit ismerte el.

vince-beata-unilever-magyarorszag

Az Üzleti Etikai Díjat 2000 óta olyan vállalatok kapják meg, melyek a felelős üzletvitel tekintetében példaként szolgálnak mások számára, miközben jelentősen hozzájárulnak a hazai üzleti élet színvonalának emeléséhez is. A szakmai zsűri idén a multinacionális vállalat kategóriában az Unilever Magyarország erőfeszítéseit ismerte el.

A követendő példa

Az Unilevernél a fenntarthatóság stratégiai kérdés; a vállalat a 2010-ben megfogalmazott Fenntarthatósági Tervében vállalta, hogy a forgalom megkétszerezése mellett felére csökkenti környezetterhelését, és növeli pozitív társadalmi hozzájárulását 2020-ig. A Terv célkitűzései számszerűsítettek, teljesítésük határidőhöz kötött, az elért eredményekről a vállalat évente a Fenntarthatósági jelentésében ad számot.

„Nagyon örülünk, hogy eredményeinket mások is elismerik, annak pedig különösen, hogy példamutatónak tartják erőfeszítéseinket e téren. Felismertük, hogy a fenntarthatóság ma már nem opció, hanem az egyetlen elfogadható üzleti modell. Azon felül, hogy saját működésünket folyamatosan alakítjuk át ennek megfelelően, tudjuk, hogy egyedül nem érhetjük el a kitűzött célokat. Együtt kell működnünk kormányzatokkal, civil szervezetekkel és az iparág meghatározó szereplőivel is. Csak együtt tudunk változást generálni, erre kell tehát ösztönöznünk a fogyasztóinkat, és más vállalatokat is. Ezért is tartom fontosnak a hasonló elismeréseket” – mondta Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.

Kapcsolódó cikkeink