Üvegben utazott a Human Telex
A Guardian, a világ egyik legnagyobb sík- és ipari üveg márkája régiós B2B kampányának kivitelezésével a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg.
A többek között az építőipar, a gépjárműgyártás és a könnyűipar számára is széles választékban üveg alapanyagot szállító Guardian – melynek égisze alá tartozik az orosházi üveggyár is – InGlass termékcsaládjának újra bevezetésére indított kampányt.
A beltéri üvegek széles skáláját – egészen a művészi textúrájú Berman Glasstól a karcolásmentes DiamondGuardon át a savval maratott SatinDecoig számos fajtát – lefedő kínálat népszerűsítése a régió viszonteladóit, ipari, vállalati felhasználóit célozta, amelyek számára mintegy tíz különféle hirdetési és bemutató anyag készült. Ezek között az egyszerű POS-hirdetések mellett például olyan egyedi eszközök is megtalálhatóak voltak, mint az üvegminta tartó doboz.
A szerb, szlovák, szlovén, román, bolgár és hazai mutációk gyártása, kivitelezése mind Magyarországon történt – tájékoztatott Bayer Ákos, a Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >