Üvegben utazott a Human Telex
A Guardian, a világ egyik legnagyobb sík- és ipari üveg márkája régiós B2B kampányának kivitelezésével a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg.
A többek között az építőipar, a gépjárműgyártás és a könnyűipar számára is széles választékban üveg alapanyagot szállító Guardian – melynek égisze alá tartozik az orosházi üveggyár is – InGlass termékcsaládjának újra bevezetésére indított kampányt.
A beltéri üvegek széles skáláját – egészen a művészi textúrájú Berman Glasstól a karcolásmentes DiamondGuardon át a savval maratott SatinDecoig számos fajtát – lefedő kínálat népszerűsítése a régió viszonteladóit, ipari, vállalati felhasználóit célozta, amelyek számára mintegy tíz különféle hirdetési és bemutató anyag készült. Ezek között az egyszerű POS-hirdetések mellett például olyan egyedi eszközök is megtalálhatóak voltak, mint az üvegminta tartó doboz.
A szerb, szlovák, szlovén, román, bolgár és hazai mutációk gyártása, kivitelezése mind Magyarországon történt – tájékoztatott Bayer Ákos, a Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >