Üvegben utazott a Human Telex
A Guardian, a világ egyik legnagyobb sík- és ipari üveg márkája régiós B2B kampányának kivitelezésével a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg.
A többek között az építőipar, a gépjárműgyártás és a könnyűipar számára is széles választékban üveg alapanyagot szállító Guardian – melynek égisze alá tartozik az orosházi üveggyár is – InGlass termékcsaládjának újra bevezetésére indított kampányt.
A beltéri üvegek széles skáláját – egészen a művészi textúrájú Berman Glasstól a karcolásmentes DiamondGuardon át a savval maratott SatinDecoig számos fajtát – lefedő kínálat népszerűsítése a régió viszonteladóit, ipari, vállalati felhasználóit célozta, amelyek számára mintegy tíz különféle hirdetési és bemutató anyag készült. Ezek között az egyszerű POS-hirdetések mellett például olyan egyedi eszközök is megtalálhatóak voltak, mint az üvegminta tartó doboz.
A szerb, szlovák, szlovén, román, bolgár és hazai mutációk gyártása, kivitelezése mind Magyarországon történt – tájékoztatott Bayer Ákos, a Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >