Üvegben utazott a Human Telex
A Guardian, a világ egyik legnagyobb sík- és ipari üveg márkája régiós B2B kampányának kivitelezésével a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg.
A többek között az építőipar, a gépjárműgyártás és a könnyűipar számára is széles választékban üveg alapanyagot szállító Guardian – melynek égisze alá tartozik az orosházi üveggyár is – InGlass termékcsaládjának újra bevezetésére indított kampányt.
A beltéri üvegek széles skáláját – egészen a művészi textúrájú Berman Glasstól a karcolásmentes DiamondGuardon át a savval maratott SatinDecoig számos fajtát – lefedő kínálat népszerűsítése a régió viszonteladóit, ipari, vállalati felhasználóit célozta, amelyek számára mintegy tíz különféle hirdetési és bemutató anyag készült. Ezek között az egyszerű POS-hirdetések mellett például olyan egyedi eszközök is megtalálhatóak voltak, mint az üvegminta tartó doboz.
A szerb, szlovák, szlovén, román, bolgár és hazai mutációk gyártása, kivitelezése mind Magyarországon történt – tájékoztatott Bayer Ákos, a Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >