Utántöltőt kínál parfümtermékeihez a Mercadona
A műanyaghulladék csökkentése érdekében utántöltőket vezet be a spanyol Mercadona parfümtermékei számára. A lánc közlése szerint a Deliplus szappanutántöltő több mint évi 90 tonna műanyag használatát teszi feleslegessé, míg az új arckrémek főként üvegből készült tégelyeinek többszöri használatával több mint 277 tonna üveg gyártása válik elkerülhetővé évente.
A kezdeményezés környezetre vonatkozó előnyei mellett lehetővé teszi azt is, hogy a termékek fogyasztói árát csökkentse a cég.
A Mercadona CSR-stratégiája kapcsán több mint 350 segélykonyhával, 60 élelmiszerbankkal és más szociális intézményekkel működik együtt Spanyolországban és Portugáliában. Az élelmiszermentésen túl 32 alapítvánnyal is együtt dolgozik, melynek keretében fogyatékkal élők által készített mozaikokkal díszíti üzleteit. A CSR-stratégia fókuszterülete még a környezeti fenntarthatóság, melynek kapcsán kidolgozott egy, a körforgásos gazdaság elveire épülő környezetirányítási rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco publikálta Sokszínűségi, esélyegyenlőségi és befogadási jelentését
A Tesco immár negyedik alkalommal mutatja be transzparensen, mit tesz…
Tovább olvasom >Open for Business: komoly gazdasági előnyei vannak a LMBTQ+ befogadásnak
A globális nagyvállalatokat magába foglaló Open for Business koalíció a…
Tovább olvasom >NAV: mintegy ötezer hamis parfümöt találtak egy budapesti távolkeleti boltban
Mintegy ötezer hamis parfümöt találtak egy budapesti távolkeleti boltban, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >