Utántöltőt kínál parfümtermékeihez a Mercadona
A műanyaghulladék csökkentése érdekében utántöltőket vezet be a spanyol Mercadona parfümtermékei számára. A lánc közlése szerint a Deliplus szappanutántöltő több mint évi 90 tonna műanyag használatát teszi feleslegessé, míg az új arckrémek főként üvegből készült tégelyeinek többszöri használatával több mint 277 tonna üveg gyártása válik elkerülhetővé évente.
A kezdeményezés környezetre vonatkozó előnyei mellett lehetővé teszi azt is, hogy a termékek fogyasztói árát csökkentse a cég.
A Mercadona CSR-stratégiája kapcsán több mint 350 segélykonyhával, 60 élelmiszerbankkal és más szociális intézményekkel működik együtt Spanyolországban és Portugáliában. Az élelmiszermentésen túl 32 alapítvánnyal is együtt dolgozik, melynek keretében fogyatékkal élők által készített mozaikokkal díszíti üzleteit. A CSR-stratégia fókuszterülete még a környezeti fenntarthatóság, melynek kapcsán kidolgozott egy, a körforgásos gazdaság elveire épülő környezetirányítási rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI-vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Személyre szabott AI-alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg a spanyol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >