Utántöltőt kínál parfümtermékeihez a Mercadona
A műanyaghulladék csökkentése érdekében utántöltőket vezet be a spanyol Mercadona parfümtermékei számára. A lánc közlése szerint a Deliplus szappanutántöltő több mint évi 90 tonna műanyag használatát teszi feleslegessé, míg az új arckrémek főként üvegből készült tégelyeinek többszöri használatával több mint 277 tonna üveg gyártása válik elkerülhetővé évente.
A kezdeményezés környezetre vonatkozó előnyei mellett lehetővé teszi azt is, hogy a termékek fogyasztói árát csökkentse a cég.
A Mercadona CSR-stratégiája kapcsán több mint 350 segélykonyhával, 60 élelmiszerbankkal és más szociális intézményekkel működik együtt Spanyolországban és Portugáliában. Az élelmiszermentésen túl 32 alapítvánnyal is együtt dolgozik, melynek keretében fogyatékkal élők által készített mozaikokkal díszíti üzleteit. A CSR-stratégia fókuszterülete még a környezeti fenntarthatóság, melynek kapcsán kidolgozott egy, a körforgásos gazdaság elveire épülő környezetirányítási rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >A Tesco publikálta Sokszínűségi, esélyegyenlőségi és befogadási jelentését
A Tesco immár negyedik alkalommal mutatja be transzparensen, mit tesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >