USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young Quantitative Economics and Statistics Group (QUEST) kutatócsoportjával együttműködve vizsgálta a márka fogyasztói percepcióját – számolt be a Chain Store Age.
Az elemzés azt mutatja, hogy a vásárlók legnagyobb arányban az Aldira asszociálnak, ha ár-érték arányról, alacsony napi árakról és kiváló minőségű termékekről van szó. Az Aldi választéka a versenytársakéhoz képest kétszer olyan jól szerepelt a fogyasztóknál, és 76% szerint az Aldi saját márkás termékei éppen olyan jók, mint a drágább, ismert márkák.
A QUEST kutatás alapján az Aldi vásárlói átlagosan 36%-kal kevesebbet költenek egy-egy bevásárlás során, és egy négyfős család évente akár 4.000 dollárt is megtakaríthat, ha csak az Aldiban kapható termékeket választja a márkás árucikkek helyett. Míg azok a családok, akik más boltokban vásárolnak saját márkás termékeket, évente akár 1.800 dollárt is megtakaríthatnak (22%-os megtakarítás).
A vállalat nemcsak vásárlóinak segít pénzt megtakarítani, hanem gyorsan bővül, és 2028 végéig 800 új üzletet kíván nyitni az Egyesült Államokban. Tavaly 120 új bolt nyitását jelentette be, valamint a Bataviában található központját is bővítette, hogy felkészüljön a további növekedésre.
Jason Hart, az Aldi vezérigazgatójának elmondása szerint ez az első olyan harmadik fél általi elemzés az Aldival kapcsolatos fogyasztói percepciókról, amely megerősíti, hogy az általa kínált ár-érték arány piacvezető. Az eredmények azt mutatják, hogy ha az értékről van szó, az Aldi a megkérdőjelezhetetlen vezető.
A kutatás arra is rávilágított, hogy az Aldi működése évente mintegy 14 milliárd dollárral járul hozzá az amerikai gazdasághoz, és közvetve vagy közvetlenül több mint 90.000 munkahelyet támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >