USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young Quantitative Economics and Statistics Group (QUEST) kutatócsoportjával együttműködve vizsgálta a márka fogyasztói percepcióját – számolt be a Chain Store Age.
Az elemzés azt mutatja, hogy a vásárlók legnagyobb arányban az Aldira asszociálnak, ha ár-érték arányról, alacsony napi árakról és kiváló minőségű termékekről van szó. Az Aldi választéka a versenytársakéhoz képest kétszer olyan jól szerepelt a fogyasztóknál, és 76% szerint az Aldi saját márkás termékei éppen olyan jók, mint a drágább, ismert márkák.
A QUEST kutatás alapján az Aldi vásárlói átlagosan 36%-kal kevesebbet költenek egy-egy bevásárlás során, és egy négyfős család évente akár 4.000 dollárt is megtakaríthat, ha csak az Aldiban kapható termékeket választja a márkás árucikkek helyett. Míg azok a családok, akik más boltokban vásárolnak saját márkás termékeket, évente akár 1.800 dollárt is megtakaríthatnak (22%-os megtakarítás).
A vállalat nemcsak vásárlóinak segít pénzt megtakarítani, hanem gyorsan bővül, és 2028 végéig 800 új üzletet kíván nyitni az Egyesült Államokban. Tavaly 120 új bolt nyitását jelentette be, valamint a Bataviában található központját is bővítette, hogy felkészüljön a további növekedésre.
Jason Hart, az Aldi vezérigazgatójának elmondása szerint ez az első olyan harmadik fél általi elemzés az Aldival kapcsolatos fogyasztói percepciókról, amely megerősíti, hogy az általa kínált ár-érték arány piacvezető. Az eredmények azt mutatják, hogy ha az értékről van szó, az Aldi a megkérdőjelezhetetlen vezető.
A kutatás arra is rávilágított, hogy az Aldi működése évente mintegy 14 milliárd dollárral járul hozzá az amerikai gazdasághoz, és közvetve vagy közvetlenül több mint 90.000 munkahelyet támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >IWG-felmérés: a hibrid munkavégzés előnyei
Az International Workplace Group legújabb tanulmánya szerint a hibrid munkavégzés…
Tovább olvasom >USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >