US: teljesen helyreállhat a fizikai boltok forgalma a harmadik negyedévre
A CBRE előrejelzése szerint az amerikai kiskereskedelmi forgalom még ebben az évben teljesen kilábalhat a pandémia utáni pangásból.
Az ingatlanbefektetési cég legfrissebb adatai szerint a kiemelt kereskedelmi területeken a vásárlóforgalom a harmadik negyedévre várhatóan teljesen visszaáll a járvány előtti szintre, és 2025-re meg is haladja azt.
A tavalyi negyedik negyedévre a Placer.ai által nyomon követett 10 kiemelt kereskedelmi területen a vásárlóforgalom elérte a 2019-es szint 81%-át, ami erős fellendülésről tanúskodik. A cég legfrissebb adatai azt mutatják, hogy a főbb kiskereskedelmi egységek látogatottsága az idei első negyedévben nagyrészt emelkedett a 2023-as szintekhez képest.
A rekordalacsony elérhetőség és a növekvő bérleti díjak az utcai kiskereskedelmi negyedek növekedésének kedveznek. A CBRE szerint az elsőrangú kereskedelmi területeken a bérleti díjak 2021 óta Amerikában 9%-kal, globálisan pedig 5,8%-kal emelkedtek.
Az omnichannel vásárlás növekedése ellenére a kiskereskedők tudják, hogy az online jelenlét mellett fontos a fizikai üzlet fenntartása is, ahol a kiskereskedelmi eladások közel 70%-át a digitális csatorna befolyásolja. A Forrester 2023-as Retail Competition Tracker című tanulmánya szerint 2022-ben a bolti értékesítés az értékesítés növekedéséhez 78%-ban járult hozzá, ami jelentős növekedés a 2019-es 46%-hoz képest.
A bevásárlóközpontok iparági szövetsége, az ICSC becslése szerint egy üzlet megnyitása közel 7%-kal növelheti egy kiskereskedő digitális értékesítését. Ezzel szemben egy üzlet bezárása 11,5%-kal nyomhatja le a digitális eladásokat.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >