US: teljesen helyreállhat a fizikai boltok forgalma a harmadik negyedévre
A CBRE előrejelzése szerint az amerikai kiskereskedelmi forgalom még ebben az évben teljesen kilábalhat a pandémia utáni pangásból.
Az ingatlanbefektetési cég legfrissebb adatai szerint a kiemelt kereskedelmi területeken a vásárlóforgalom a harmadik negyedévre várhatóan teljesen visszaáll a járvány előtti szintre, és 2025-re meg is haladja azt.
A tavalyi negyedik negyedévre a Placer.ai által nyomon követett 10 kiemelt kereskedelmi területen a vásárlóforgalom elérte a 2019-es szint 81%-át, ami erős fellendülésről tanúskodik. A cég legfrissebb adatai azt mutatják, hogy a főbb kiskereskedelmi egységek látogatottsága az idei első negyedévben nagyrészt emelkedett a 2023-as szintekhez képest.
A rekordalacsony elérhetőség és a növekvő bérleti díjak az utcai kiskereskedelmi negyedek növekedésének kedveznek. A CBRE szerint az elsőrangú kereskedelmi területeken a bérleti díjak 2021 óta Amerikában 9%-kal, globálisan pedig 5,8%-kal emelkedtek.
Az omnichannel vásárlás növekedése ellenére a kiskereskedők tudják, hogy az online jelenlét mellett fontos a fizikai üzlet fenntartása is, ahol a kiskereskedelmi eladások közel 70%-át a digitális csatorna befolyásolja. A Forrester 2023-as Retail Competition Tracker című tanulmánya szerint 2022-ben a bolti értékesítés az értékesítés növekedéséhez 78%-ban járult hozzá, ami jelentős növekedés a 2019-es 46%-hoz képest.
A bevásárlóközpontok iparági szövetsége, az ICSC becslése szerint egy üzlet megnyitása közel 7%-kal növelheti egy kiskereskedő digitális értékesítését. Ezzel szemben egy üzlet bezárása 11,5%-kal nyomhatja le a digitális eladásokat.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >