US: teljesen helyreállhat a fizikai boltok forgalma a harmadik negyedévre
A CBRE előrejelzése szerint az amerikai kiskereskedelmi forgalom még ebben az évben teljesen kilábalhat a pandémia utáni pangásból.
Az ingatlanbefektetési cég legfrissebb adatai szerint a kiemelt kereskedelmi területeken a vásárlóforgalom a harmadik negyedévre várhatóan teljesen visszaáll a járvány előtti szintre, és 2025-re meg is haladja azt.
A tavalyi negyedik negyedévre a Placer.ai által nyomon követett 10 kiemelt kereskedelmi területen a vásárlóforgalom elérte a 2019-es szint 81%-át, ami erős fellendülésről tanúskodik. A cég legfrissebb adatai azt mutatják, hogy a főbb kiskereskedelmi egységek látogatottsága az idei első negyedévben nagyrészt emelkedett a 2023-as szintekhez képest.
A rekordalacsony elérhetőség és a növekvő bérleti díjak az utcai kiskereskedelmi negyedek növekedésének kedveznek. A CBRE szerint az elsőrangú kereskedelmi területeken a bérleti díjak 2021 óta Amerikában 9%-kal, globálisan pedig 5,8%-kal emelkedtek.
Az omnichannel vásárlás növekedése ellenére a kiskereskedők tudják, hogy az online jelenlét mellett fontos a fizikai üzlet fenntartása is, ahol a kiskereskedelmi eladások közel 70%-át a digitális csatorna befolyásolja. A Forrester 2023-as Retail Competition Tracker című tanulmánya szerint 2022-ben a bolti értékesítés az értékesítés növekedéséhez 78%-ban járult hozzá, ami jelentős növekedés a 2019-es 46%-hoz képest.
A bevásárlóközpontok iparági szövetsége, az ICSC becslése szerint egy üzlet megnyitása közel 7%-kal növelheti egy kiskereskedő digitális értékesítését. Ezzel szemben egy üzlet bezárása 11,5%-kal nyomhatja le a digitális eladásokat.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára…
Tovább olvasom >2026-ig közel 100 kényelmi üzletet nyithat a Sodexo amerikai egyetemi campusokon
A Sodexo célul tűzte ki, hogy 2026-ig mintegy 100 „Food…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Fidelity: 2025 még nem a mesterséges intelligencia éve
A legújabb Fidelity Elemzői Felmérés szerint AI csak minimális hatással…
Tovább olvasom >Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint…
Tovább olvasom >