Üresek a plázák
Egykor tülekedtek az emberek a plázákban, ma sokuk szinte kong az ürességtől. Szakemberek szerint ennek csak részben oka a gazdasági válság, szerepet játszik benne a piac átrendeződése is.
Az egyik legsikeresebb pláza, a Westend térnyerése ugyanis nehéz helyzetbe hozta a korábban úttörőként, a külső kerületekben épült bevásárlóközpontokat. Csak a „pláza feelingért” kevesen buszoznak ki Újpalotára a Pólusba, vagy éppen metróznak ki az egyébként a közelmúltban felújított Duna Plázába, ha ugyanezt a Belvárosban is megkapják. Van, ahol a felújítások elmaradása okoz gondot, máshol a bérlők rostálása maradt el, és a színvonaltalan boltok gyors távozásra késztetik a közönséget. Problémákat okozott több esetben is a rossz helyszínválasztás vagy a későbbi konkurencia figyelmen kívül hagyása.A plázák eredeti funkciója át is alakulhat. Az óbudai Új Udvar bevásárlóközpont eredetileg VIP-székekkel csábító mozival büszkélkedhetett, mára kiválóan betölti a környéket kiszolgáló funkcióját – írja a Menedzsment Fórum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >