Üresek a plázák
Egykor tülekedtek az emberek a plázákban, ma sokuk szinte kong az ürességtől. Szakemberek szerint ennek csak részben oka a gazdasági válság, szerepet játszik benne a piac átrendeződése is.
Az egyik legsikeresebb pláza, a Westend térnyerése ugyanis nehéz helyzetbe hozta a korábban úttörőként, a külső kerületekben épült bevásárlóközpontokat. Csak a „pláza feelingért” kevesen buszoznak ki Újpalotára a Pólusba, vagy éppen metróznak ki az egyébként a közelmúltban felújított Duna Plázába, ha ugyanezt a Belvárosban is megkapják. Van, ahol a felújítások elmaradása okoz gondot, máshol a bérlők rostálása maradt el, és a színvonaltalan boltok gyors távozásra késztetik a közönséget. Problémákat okozott több esetben is a rossz helyszínválasztás vagy a későbbi konkurencia figyelmen kívül hagyása.A plázák eredeti funkciója át is alakulhat. Az óbudai Új Udvar bevásárlóközpont eredetileg VIP-székekkel csábító mozival büszkélkedhetett, mára kiválóan betölti a környéket kiszolgáló funkcióját – írja a Menedzsment Fórum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >