Üresek a plázák
Egykor tülekedtek az emberek a plázákban, ma sokuk szinte kong az ürességtől. Szakemberek szerint ennek csak részben oka a gazdasági válság, szerepet játszik benne a piac átrendeződése is.
Az egyik legsikeresebb pláza, a Westend térnyerése ugyanis nehéz helyzetbe hozta a korábban úttörőként, a külső kerületekben épült bevásárlóközpontokat. Csak a „pláza feelingért” kevesen buszoznak ki Újpalotára a Pólusba, vagy éppen metróznak ki az egyébként a közelmúltban felújított Duna Plázába, ha ugyanezt a Belvárosban is megkapják. Van, ahol a felújítások elmaradása okoz gondot, máshol a bérlők rostálása maradt el, és a színvonaltalan boltok gyors távozásra késztetik a közönséget. Problémákat okozott több esetben is a rossz helyszínválasztás vagy a későbbi konkurencia figyelmen kívül hagyása.A plázák eredeti funkciója át is alakulhat. Az óbudai Új Udvar bevásárlóközpont eredetileg VIP-székekkel csábító mozival büszkélkedhetett, mára kiválóan betölti a környéket kiszolgáló funkcióját – írja a Menedzsment Fórum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >