Üresek a plázák

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 13. 00:38

Egykor tülekedtek az emberek a plázákban, ma sokuk szinte kong az ürességtől. Szakemberek szerint ennek csak részben oka a gazdasági válság, szerepet játszik benne a piac átrendeződése is.

Az egyik legsikeresebb pláza, a Westend térnyerése ugyanis nehéz helyzetbe hozta a korábban úttörőként, a külső kerületekben épült bevásárlóközpontokat. Csak a „pláza feelingért”  kevesen buszoznak ki Újpalotára a Pólusba, vagy éppen metróznak ki az egyébként a közelmúltban felújított Duna Plázába, ha ugyanezt a Belvárosban is megkapják.  Van, ahol a felújítások elmaradása  okoz gondot, máshol a bérlők rostálása maradt el, és a színvonaltalan boltok gyors távozásra késztetik a közönséget. Problémákat okozott több esetben is a rossz helyszínválasztás vagy a későbbi konkurencia figyelmen kívül hagyása.A plázák eredeti funkciója át is alakulhat. Az óbudai Új Udvar bevásárlóközpont eredetileg VIP-székekkel csábító mozival büszkélkedhetett, mára kiválóan betölti a környéket kiszolgáló funkcióját –  írja a Menedzsment Fórum.



Kapcsolódó cikkeink