Urbán Zsolt újabb 3 évig a Magyar Reklámszövetség elnöke
A Magyar Reklámszövetség december 3-i közgyűlésén új tisztségviselőket választott a 2016-2018-as időszakra.
Urbán Zsoltot, a HD Group ügyvezető igazgatóját másodszor választotta elnökéül az idén 40 éves MRSZ közgyűlése a Magyar Állami Operaházban tartott tisztújító közgyűlésén. Az MRSZ tagsága megválasztotta továbbá az elkövetkezendő három éves ciklusra a 24 fős Elnökség tagjait és a Felügyelő Bizottság 3 tagját is.A három szektor legtöbb szavazatot kapott elnökségi tagja tölti be az alelnöki pozíciókat: Grósz Judit, Microsoft Magyarország Kft. (megbízói szektor), Novák Péter Hasznaltauto.hu (média szektor), Gulyás János MEC Interaction Hungary Kft. (szolgáltatói szektor).
A tisztújítást megelőzően az MRSZ „Tiszteletbeli Örökös Tag” címet adományozott Dr. Pócsik Ilonának, Dr. Skriba Juditnak és Merényi Évának. A szövetség Tiszteletbeli Örökös tagjainak száma így immár öt főre emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
MRSZ: szakmai állásfoglalás „A közélet átláthatóságáról” szóló törvénytervezetről
Lépett a Reklámszövetség: állásfoglalást juttatott el a döntéshozókhoz. A Magyar…
Tovább olvasom >Egészséges növekedést produkált a rendezvényszektor 2024-ben
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei, illetve partnerei 2025. március…
Tovább olvasom >Novák Pétert a Magyar Reklámszövetség új elnöke
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >