Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület önkéntesei a vásárlók által felajánlott tartós élelmiszert, melyek az üzletek környékén élő nehézsorsú emberekhez jutnak majd el. A Tesco immár 15. alkalommal csatlakozik a kampányhoz, és a jótékonykodás megkönnyítése érdekében idén országszerte 109 hipermarketben előre összekészített adománycsomagokat helyez ki, amelyek mindegyike egy négyfős család komplett főétkezésének hozzávalóit tartalmazza. A korábbi évekhez hasonlóan az áruházlánc az adományozott termékek értékének 20 százalékával megegyező összeggel támogatja az Élelmiszerbank működését.
Idén minden korábbinál egyszerűbb módon segíthetnek a Tesco vásárlói az áruházak környékén élő, nehéz helyzetben lévő embereknek. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület péntektől vasárnapig tartó tartósélelmiszer-gyűjtő kampányában ugyanis országszerte 109 Tesco hipermarketben előre összekészített adománycsomagok várják az üzletekbe betérőket, melyek megvásárlásával mindössze néhány mozdulattal ünnepi vacsorát varázsolhatnak egy rászoruló család asztalára. A csomagokban ugyanis egy négyfős család komplett főétkezésének hozzávalói – tészta, marhahúsos paradicsomszósz, étcsokoládés puszedli és egy finom pudingdesszert összetevői – találhatók.
„A hétvége során természetesen egyéb tartós élelmiszereket is szívesen fogadunk, összesen 150 Tesco áruházban. Akár már egy zacskó rizs, tábla csokoládé, doboz keksz, üveg lekvár, konzerv készétel, karton UHT tej szebbé teheti a rászorulók karácsonyát. Arra kérjük a Tescóba betérőket, hogy a felajánlásra szánt termékeket fizetés után adják át zöld mellényt viselő önkénteseinknek a kasszák melletti gyűjtőpontokon. Tavaly összesen 134 tonna adományt gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói, ami összesen közel 320 ezer adag ételnek felel meg. Bízunk benne, hogy idén is hasonlóan sikeres lesz az akció”– mondta Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke.
„Kimutatások szerint a magyar szülők 34 százaléka legalább egyszer nem evett eleget annak érdekében, hogy etetni tudja a gyermekeit[1], a magyar 7 éves gyermekek 13 százaléka pedig alultáplált[2]. A Tescónál napról napra többet teszünk a helyi közösségekért, beleértve az áruházaink környékén élő rászorulókat is. 15 éve veszünk részt stratégiai partnerünk, az Élelmiszerbank kampányában, és örömmel tapasztaljuk vásárlóink önzetlen segítségét azok támogatásában, akiknek még karácsonykor sem jut étel az asztalukra. Idén az áruházaink több mint felében elérhető adományvacsora-csomagokkal szeretnénk még kényelmesebbé tenni az adományozást, de természetesen a péntektől vasárnapig tartó kampány keretében bármilyen egyéb tartós élelmiszert is szívesen fogadunk 150 áruházunkban. Azért pedig, hogy még többen csatlakozzanak ehhez a fontos ügyhöz, rendhagyó köztéri installációval hívtuk fel a figyelmet az élelmiszergyűjtésre a Széll Kálmán téren. Reméljük, a három nap alatt minél több felajánlott élelmiszer érkezik, melyek értékének 20 százalékával ezúttal is támogatjuk az Élelmiszerbank munkáját”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.
A november 17-ig összegyűjtött termékeket az Élelmiszerbank a gyűjtések helyszínének környékén, az ott működő karitatív szervezetek közreműködésével juttatja el a rászorulókhoz az ünnepeket megelőző hetekben, illetve azt követően január végéig. Az adományok főként az időseket, nagycsaládosokat, gyermekotthonok ellátottjait, fogyatékkal élő embereket, hajléktalanokat és az ország legelmaradottabb településein lakókat segítik.
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >