Ünnepelt a kereskedelem
November 5-én immár negyedik alkalommal rendezték meg az „Európai Kereskedelem Napját” Magyarországon.Az Európai Unió szakmai szervezeteit tömörítő EuroCommerce kezdeményezésének célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a kereskedelem gazdasági szerepére, fontosságára, a vásárlók mindennapjait átszövő technikai fejlődésre, az ágazatot jellemző gazdasági mutatókra.
A rendezvény szakmai védnökei Bajnai Gordon nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter és Szűcs Erika szociális és munkaügyi miniszter voltak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >