Univer – 100 százalékig magyar márka
November közepén indult az Univer új ketchup-kampánya, mely azt hangsúlyozza, hogy a termék 100 százalékig magyar paradicsomból készül. A 100 százalékig magyar tulajdonban lévő Univer életében mindig is fontos szerepet játszott a hazai gyökerek ápolása és kihangsúlyozása; az általa gyártott termékekhez használt alapanyagokat is döntően hazai forrásból szerzi be. Ezért is szép eredmény számukra, hogy a közelmúltban napvilágot látott MagyarBrands toplistán, amely a legnépszerűbb ötven hazai márkát teszi közzé, és amelyre a gazdasági szféra minden ágazatából kerültek elismert hazai márkák, az Univer az előkelő 15. helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >Coccolino Wonder Wash mosógél
A Coccolino Wonder Wash megoldást kínál a felgyorsult mindennapokra: az…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >