Univer – 100 százalékig magyar márka
November közepén indult az Univer új ketchup-kampánya, mely azt hangsúlyozza, hogy a termék 100 százalékig magyar paradicsomból készül. A 100 százalékig magyar tulajdonban lévő Univer életében mindig is fontos szerepet játszott a hazai gyökerek ápolása és kihangsúlyozása; az általa gyártott termékekhez használt alapanyagokat is döntően hazai forrásból szerzi be. Ezért is szép eredmény számukra, hogy a közelmúltban napvilágot látott MagyarBrands toplistán, amely a legnépszerűbb ötven hazai márkát teszi közzé, és amelyre a gazdasági szféra minden ágazatából kerültek elismert hazai márkák, az Univer az előkelő 15. helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Láthatatlan kockázat a láncban – Mikroműanyagok az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúraindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Euromonitor: kényelemre, önkifejezésre és jóllétre vágyik a jövő fogyasztója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
