Univer – 100 százalékig magyar márka
November közepén indult az Univer új ketchup-kampánya, mely azt hangsúlyozza, hogy a termék 100 százalékig magyar paradicsomból készül. A 100 százalékig magyar tulajdonban lévő Univer életében mindig is fontos szerepet játszott a hazai gyökerek ápolása és kihangsúlyozása; az általa gyártott termékekhez használt alapanyagokat is döntően hazai forrásból szerzi be. Ezért is szép eredmény számukra, hogy a közelmúltban napvilágot látott MagyarBrands toplistán, amely a legnépszerűbb ötven hazai márkát teszi közzé, és amelyre a gazdasági szféra minden ágazatából kerültek elismert hazai márkák, az Univer az előkelő 15. helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Így nyaralnak most a magyarok
Az elmúlt év során számos ellentmondásos információ látott napvilágot a…
Tovább olvasom >