Unilever–Interspar együttműködés

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 08. 27. 08:00

POPAI-különdíj: Friss ötletek konyhája multibrand program 2008Vevő és szállító között a hosszú távú, eredményes üzleti együttműködés egyik feltétele a bizalmi kapcsolat, ami alapján el lehet mozdulni a hagyományos árakciók területéről a jövőbe mutató, vásárlás helyén nyújtott szolgáltatások felé. Az Interspar és az Unilever egyaránt jól ismeri a magyar háziasszonyok igényeit, és mindkét fél a vásárlói hűség kiépítését tartja szem előtt. Mindezek alapján született meg a Friss ötletek konyhája multibrand program, amely elősegíti, hogy az Unilever- és Spar-élelmiszertermékek bekerüljenek a vásárlók mindennapi étkezéseibe.
A koncepció keretében az eladótérben egy receptállványt vagy interaktív receptautoma-tát állítottak fel, amelyeken keresztül kéthetente megújuló, könnyen elkészíthető, egészséges ételek leírása és a hozzávalókat tartalmazó bevásárlólista vált azonnal elérhetővé a háziasszonyok számára. Általános, egészséggel kapcsolatos tanácsokat is találhattak itt az érdeklődők. A bolt több pontján, a zöldségosztályon, a szárazáru-regálokon, a kapcsolódó cikkeket tartalmazó polcokon ugyanaz az ötletes, minimális brandinget tartalmazó kreatív vezette végig a vásárlókat.
Az eredmény nem maradt el. Minden ötödik vásárló spontán, kétszer annyian egy kis támogatással tudták felidézni a programot. A program tetszési indexe ötös skálán átlag 4,27 lett, ami kiemelkedően magas eredmény. A vásárlók több mint fele vitt haza a receptekből, legtöbbjük jellemzően készített is valamilyen ételt belőle. A receptekben szereplő árucikkek forgalma nőtt az előző évhez képest.
A vásárlókra szabott ötlet és az igényes kivitelezés, a vásárláshelyi marketingeszközök sokoldalú, kreatív alkalmazása, valamint az elért eredmények győzték meg a POPAI Magyarország Egyesület tagjait arról, hogy az általuk felajánlott különdíjat ennek a promóciónak ítéljék oda.
A POPAI-különdíjat, egy valódi ősmagyar szerszámíjat a hozzá tartozó nyíllal és emléktáblával, valamint az ajándékokat Korda Petra, az Unilever Magyarország Kft. Customer Marketing vezetője vette át.

Kapcsolódó cikkeink