Unilever–Interspar együttműködés
POPAI-különdíj: Friss ötletek konyhája multibrand program 2008Vevő és szállító között a hosszú távú, eredményes üzleti együttműködés egyik feltétele a bizalmi kapcsolat, ami alapján el lehet mozdulni a hagyományos árakciók területéről a jövőbe mutató, vásárlás helyén nyújtott szolgáltatások felé. Az Interspar és az Unilever egyaránt jól ismeri a magyar háziasszonyok igényeit, és mindkét fél a vásárlói hűség kiépítését tartja szem előtt. Mindezek alapján született meg a Friss ötletek konyhája multibrand program, amely elősegíti, hogy az Unilever- és Spar-élelmiszertermékek bekerüljenek a vásárlók mindennapi étkezéseibe.
A koncepció keretében az eladótérben egy receptállványt vagy interaktív receptautoma-tát állítottak fel, amelyeken keresztül kéthetente megújuló, könnyen elkészíthető, egészséges ételek leírása és a hozzávalókat tartalmazó bevásárlólista vált azonnal elérhetővé a háziasszonyok számára. Általános, egészséggel kapcsolatos tanácsokat is találhattak itt az érdeklődők. A bolt több pontján, a zöldségosztályon, a szárazáru-regálokon, a kapcsolódó cikkeket tartalmazó polcokon ugyanaz az ötletes, minimális brandinget tartalmazó kreatív vezette végig a vásárlókat.
Az eredmény nem maradt el. Minden ötödik vásárló spontán, kétszer annyian egy kis támogatással tudták felidézni a programot. A program tetszési indexe ötös skálán átlag 4,27 lett, ami kiemelkedően magas eredmény. A vásárlók több mint fele vitt haza a receptekből, legtöbbjük jellemzően készített is valamilyen ételt belőle. A receptekben szereplő árucikkek forgalma nőtt az előző évhez képest.
A vásárlókra szabott ötlet és az igényes kivitelezés, a vásárláshelyi marketingeszközök sokoldalú, kreatív alkalmazása, valamint az elért eredmények győzték meg a POPAI Magyarország Egyesület tagjait arról, hogy az általuk felajánlott különdíjat ennek a promóciónak ítéljék oda.
A POPAI-különdíjat, egy valódi ősmagyar szerszámíjat a hozzá tartozó nyíllal és emléktáblával, valamint az ajándékokat Korda Petra, az Unilever Magyarország Kft. Customer Marketing vezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >