Unilever:”Európába visszatér a szegénység”
– „Európába visszatér a szegénység” – fejtette ki a Financial Times Deutschland hétfői számában az Unilever csoport európai igazgatója. Ez üzleti stratégiájának átértékelésére készteti az egyebek mellett a Knorr, Rama, Coral márkákról ismert óriásvállalatot.
Jan Zijderveld az FTD-nek adott interjúban elmondta, azt az üzleti modellt akarják alkalmazni Európában, amit Ázsiában: drága prémium termékek helyett inkább kedvezőbb áron kis kiszerelésben kívánják árucikkeiket értékesíteni.
„Ha egy spanyol egy vásárláskor átlagosan 17 eurót költ, akkor nem tudok neki mosószert eladni a vásárlásra szánt összeg feléért” – jelentette ki Zijderveld.
Az ázsiai stratégiára vonatkozóan az igazgató megemlítette, hogy például Indonéziában 2-3 centért adnak kiscsomagolású samponokat és ezzel is egész jól keresnek. De már Spanyolországban és Görögországban, sőt Nagy-Britanniában is alkalmazzák ezt a módszert. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >