Ismét az iparág legfenntarthatóbb vállalata lett az Unilever
A lehetséges 100 pontból 89-et elérve 2017-ben is az Unilever nyújtotta a legjobb teljesítményt a Dow Jones fenntarthatósági index (Dow Jones Sustainability Index – DJSI) háztartási és szépségápolási termékeket gyártó vállalatokat felölelő csoportjában. Az Unilever saját iparági csoportjában az értékelési rendszer 25 kategóriájából 11-ben végzett az élen. Ez azt jelenti, hogy vállalatunk továbbra is tagja a DJSI World globális befektetési indexnek, amely a világ vezető, fenntarthatósági célok által vezérelt vállalatait öleli fel.
A DJSI több mint 3000 tőzsdén forgó vállalatot értékel és rangsorol azok gazdasági, környezeti és társadalmi teljesítménye alapján. Az Unilever a DJSI történetének 1999-es kezdete óta tagja az indexnek, az évek során pedig 18 alkalommal lett az iparág fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalata. (Korábban, másfél évtizeden át az Unilever az index élelmiszeripari és dohányipari kategóriájában szerepelt és töltött be vezető szerepet.) Mindez olyan jelentős eredmény, amely azt bizonyítja fogyasztóink, üzletfeleink, partnereink és részvényeseink számára, hogy tevékenységünk a legmagasabb elvárásoknak is megfelel.
A Dow Jones fenntarthatósági indexe azon befektetők számára jelent fontos iránytűt, akik felismerték, hogy a felelős üzleti gyakorlatok kulcsfontosságúak a hosszú távú részvényesi érték teremtésében, és akik befektetési portfóliójuk összeállításában a fenntarthatósággal kapcsolatos meggyőződésüket is érvényre akarják juttatni. A RobecoSAM által menedzselt értékelési folyamat kezdő lépése egy olyan kérdőív, amely azokat a faktorokat méri fel, amelyeknek a hosszú távú értékteremtésre lehet hatásuk. Az összegyűjtött adatok alapján a RobecoSAM azonosítja azokat a vállalatokat, amelyek valószínűleg jobb teljesítményt nyújtanak, mint iparági versenytársaik.
„A DJSI kulcsfontosságú referencia azon befektetők és más érintettek számára, akik számára fontos, hogy vállalatunk milyen haladást ért el a fenntarthatóság terén, ezért örülünk annak, hogy az erőfeszítéseinket újra elismerték” – mondta Sue Garrard, az Unilever fenntartható üzletvitelért és kommunikációért felelős felső vezetője. „Ez az eredmény demonstrálja szilárd elkötelezettségünket az Unilever Fenntarthatósági Terve iránt, illetve tükrözi vállalatunk munkatársainak elkötelezettségét azért, hogy a fenntarthatóságot a mindennapi életünk részévé tegyük.”
Kapcsolódó cikkeink
Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Közzétette 2024-es fenntarthatósági jelentésének kivonatát az AutoWallis
Jelentős energiahatékonysági projekteket valósított meg 2024-ben az AutoWallis Csoport, valamint…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >