Unilever: Magyar vezető az adriai országok élén
Szabó Péter 2013. január 1-jétől az Adria országok ügyvezető igazgatójaként a horvát, a szlovén és a bosznia-hercegovinai Unilever vállalatok irányításáért felelős. Az új vezető a 2012. december 1-jén kinevezett vezérigazgatóval, Gyenes Andrással egyetemben a régió eredményességéért felel majd.
Szabó Péter 1999 óta dolgozik az Unilever Magyarországnál. Karrierjét a vállalatnál management trainee-ként kezdte, eleinte a pénzügyi osztályon, majd az egyetem elvégzése után junior marketingesként a közép-kelet-európai regionális marketingcsapatban dolgozott. Ezt követően brand manager, 2006-2010 között a magyarországi értékesítésért felelős kereskedelmi csapatban key account manager, később pedig a modern kereskedelmi láncokért felelős kereskedelmi vezető. 2011-től a magyarországi marketing és trade marketing igazgatójaként ért el sikereket. „Hatalmas megtiszteltetés, hogy a jövőben én vezethetem az Unilever horvát, szlovén és bosznia-hercegovinai vállalatait. Az új feladat nagy lehetőség a szakmai fejlődésre, de egyben óriási kihívás is a jelenlegi túlfeszített piaci környezetben. Bízom benne ugyanakkor, hogy a tavalyi évben elért jó hazai eredményeket a régió tekintetében is tudjuk majd hozni” – mondja az újonnan kinevezett vezető.
Szabó Péter tanulmányokat folytatott az Egyesült Államokban, diplomát 2001-ben a budapesti International Business School marketingkommunikáció szakán szerzett. Feleségével és 5 éves kisfiával közösen az új munkaköre kapcsán Zágrábba költöznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >