Unilever: Magyar vezető az adriai országok élén
Szabó Péter 2013. január 1-jétől az Adria országok ügyvezető igazgatójaként a horvát, a szlovén és a bosznia-hercegovinai Unilever vállalatok irányításáért felelős. Az új vezető a 2012. december 1-jén kinevezett vezérigazgatóval, Gyenes Andrással egyetemben a régió eredményességéért felel majd.
Szabó Péter 1999 óta dolgozik az Unilever Magyarországnál. Karrierjét a vállalatnál management trainee-ként kezdte, eleinte a pénzügyi osztályon, majd az egyetem elvégzése után junior marketingesként a közép-kelet-európai regionális marketingcsapatban dolgozott. Ezt követően brand manager, 2006-2010 között a magyarországi értékesítésért felelős kereskedelmi csapatban key account manager, később pedig a modern kereskedelmi láncokért felelős kereskedelmi vezető. 2011-től a magyarországi marketing és trade marketing igazgatójaként ért el sikereket. „Hatalmas megtiszteltetés, hogy a jövőben én vezethetem az Unilever horvát, szlovén és bosznia-hercegovinai vállalatait. Az új feladat nagy lehetőség a szakmai fejlődésre, de egyben óriási kihívás is a jelenlegi túlfeszített piaci környezetben. Bízom benne ugyanakkor, hogy a tavalyi évben elért jó hazai eredményeket a régió tekintetében is tudjuk majd hozni” – mondja az újonnan kinevezett vezető.
Szabó Péter tanulmányokat folytatott az Egyesült Államokban, diplomát 2001-ben a budapesti International Business School marketingkommunikáció szakán szerzett. Feleségével és 5 éves kisfiával közösen az új munkaköre kapcsán Zágrábba költöznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >