Unilever: Magyar vezető az adriai országok élén
Szabó Péter 2013. január 1-jétől az Adria országok ügyvezető igazgatójaként a horvát, a szlovén és a bosznia-hercegovinai Unilever vállalatok irányításáért felelős. Az új vezető a 2012. december 1-jén kinevezett vezérigazgatóval, Gyenes Andrással egyetemben a régió eredményességéért felel majd.
Szabó Péter 1999 óta dolgozik az Unilever Magyarországnál. Karrierjét a vállalatnál management trainee-ként kezdte, eleinte a pénzügyi osztályon, majd az egyetem elvégzése után junior marketingesként a közép-kelet-európai regionális marketingcsapatban dolgozott. Ezt követően brand manager, 2006-2010 között a magyarországi értékesítésért felelős kereskedelmi csapatban key account manager, később pedig a modern kereskedelmi láncokért felelős kereskedelmi vezető. 2011-től a magyarországi marketing és trade marketing igazgatójaként ért el sikereket. „Hatalmas megtiszteltetés, hogy a jövőben én vezethetem az Unilever horvát, szlovén és bosznia-hercegovinai vállalatait. Az új feladat nagy lehetőség a szakmai fejlődésre, de egyben óriási kihívás is a jelenlegi túlfeszített piaci környezetben. Bízom benne ugyanakkor, hogy a tavalyi évben elért jó hazai eredményeket a régió tekintetében is tudjuk majd hozni” – mondja az újonnan kinevezett vezető.
Szabó Péter tanulmányokat folytatott az Egyesült Államokban, diplomát 2001-ben a budapesti International Business School marketingkommunikáció szakán szerzett. Feleségével és 5 éves kisfiával közösen az új munkaköre kapcsán Zágrábba költöznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >