Unilever-Holobiome együttműködés
Az Unilever és a Holobiome kutatási együttműködése olyan élelmiszer-összetevők feltárását célozza, melyek képesek a tápcsatornában élő és a legújabb kutatások szerint az aggyal neurotranszmitterek útján közvetlenül kommunikálni képes baktériumokkal interakcióba lépni. A hosszú távú törekvés az, hogy az Unilever portfóliójában megtalálható bizonyos termékekben és frissítőkben megnöveljék ezen összetevők arányát annak érdekében, hogy a belekben lévő nyugtató hatású egyes neurotranszmitterek szintje megemelkedjen, ezáltal pedig fokozzák a mentális jóllétet.
Az átvilágítási folyamat prebiotikus potenciállal rendelkező összetevők azonosítását célozza. Az Unilever termékeiben használt számos összetevő – így élelmi rostok és polifenolok – prebiotikumnak minősülnek.
Az eredmények 2022 végére valószínűsíthetők.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >