Unilever: 2,7 millió forintos adomány a nagycsaládosoknak
Másfél hónap alatt az Unilever és a Coop üzletlánc több mint 2,7 millió forintot gyűjtött össze a Nagycsaládosok Országos Egyesülete számára. Az akció során minden Coop üzletben eladott Unilever termék után az Unilever egy forintot ajánlott fel az Egyesület számára.
A február 6-tól március 18-ig tartó akció alatt 2.743.700 forintnyi adomány gyűlt össze. Az Egyesület az akcióból befolyt összeget belső pályázaton keresztül helyi szervezeteinek juttatja el, hogy a támogatás megkönnyítse a rendezvényeken a családok részvételét. „Fontos hogy a családok részt tudjanak venni közösségépítő programokon, mint például Őszi Találkozónk, ahol olyan élményekkel is gazdagodhatnak, amelyeket egyébként nem engedhetnének meg maguknak” – mondja Székely Hajnalka, az Egyesület elnöke.
A felelős vállalati magatartás elkötelezett híveként, a közösségek támogatása az Unilever kiemelt céljai között szerepel. Az Unilever az adomány mellett termékekkel is támogatja az Egyesület tevékenységét. „Felelős vállalatként kötelességünknek tartjuk, hogy a közösség érdekeit is nézzük, és olyan ügyek mellé álljunk, amelyek összhangban vannak filozófiánkkal. Házon belül is törekszünk a családok támogatására, ennek elismeréseként idén elnyertük a Sokszínű és Családbarát vállalat igazolást is” – mondja Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.
A Nagycsaládosok Országos Egyesületének jelenleg 14 ezer, legalább három gyermeket nevelő család a tagja. Az Egyesület országszerte hét regionális központtal és 250 helyi közösséggel működik, munkáját pedig több mint 1500 önkéntes segíti. Alapítása óta legfontosabb céljai között szerepel az élet és az anyaság tiszteletére nevelés, a házasságért és a jövő generációért érzett felelősség erősítése, a nagycsaládok sajátos érdekeinek lépviselete és szolgálata, illetve a nagycsaládok egymást ismerő és segítő közösségekké szervezése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >