Unilever: 2,7 millió forintos adomány a nagycsaládosoknak

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 07. 16. 11:13

Másfél hónap alatt az Unilever és a Coop üzletlánc több mint 2,7 millió forintot gyűjtött össze a Nagycsaládosok Országos Egyesülete számára. Az akció során minden Coop üzletben eladott Unilever termék után az Unilever egy forintot ajánlott fel az Egyesület számára.

A február 6-tól március 18-ig tartó akció alatt 2.743.700 forintnyi adomány gyűlt össze. Az Egyesület az akcióból befolyt összeget belső pályázaton keresztül helyi szervezeteinek juttatja el, hogy a támogatás megkönnyítse a rendezvényeken a családok részvételét. „Fontos hogy a családok részt tudjanak venni közösségépítő programokon, mint például Őszi Találkozónk, ahol olyan élményekkel is gazdagodhatnak, amelyeket egyébként nem engedhetnének meg maguknak” – mondja Székely Hajnalka, az Egyesület elnöke.

A felelős vállalati magatartás elkötelezett híveként, a közösségek támogatása az Unilever kiemelt céljai között szerepel. Az Unilever az adomány mellett termékekkel is támogatja az Egyesület tevékenységét. „Felelős vállalatként kötelességünknek tartjuk, hogy a közösség érdekeit is nézzük, és olyan ügyek mellé álljunk, amelyek összhangban vannak filozófiánkkal. Házon belül is törekszünk a családok támogatására, ennek elismeréseként idén elnyertük a Sokszínű és Családbarát vállalat igazolást is” – mondja Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.

A Nagycsaládosok Országos Egyesületének jelenleg 14 ezer, legalább három gyermeket nevelő család a tagja. Az Egyesület országszerte hét regionális központtal és 250 helyi közösséggel működik, munkáját pedig több mint 1500 önkéntes segíti. Alapítása óta legfontosabb céljai között szerepel az élet és az anyaság tiszteletére nevelés, a házasságért és a jövő generációért érzett felelősség erősítése, a nagycsaládok sajátos érdekeinek lépviselete és szolgálata, illetve a nagycsaládok egymást ismerő és segítő közösségekké szervezése.

Kapcsolódó cikkeink