UNICEF: csengettyűkkel a gyermekekért
A karácsonyi adománygyűjtő akciót indított decembertől az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány és az Arena Plaza. A világ vezető gyermekvédő, humanitárius szervezetének és Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontjának összefogásában apró csengettyűk megvásárlásával most bárki támogathatja a gyermekek védelmét világszerte. A jótékonysági program varázslatos hóeséssel, csengettyűszóval és Szinetár Dóra koncertjével vette kezdetét december 1-jén az Arena Plazában, a bevásárlóközpont főtámogatóként egymillió forinttal is hozzájárult az UNICEF munkájához.
A csengettyű, a karácsony elengedhetetlen kelléke egy különleges jótékonysági program segítségével most a remény szimbólumává válik. Az UNICEF Magyar Bizottság és az Arena Plaza együttműködésének eredményeként decembertől a bevásárlóközpontban 500 forint adományért cserébe bárki hozzájuthat azokhoz a különleges csengőkhöz, melyekkel az UNICEF céljait támogathatja. Az akció célja, hogy az ünnepi időszakban felhívja a figyelmet a gyermekek alapvető jogainak fontosságára és segítsen boldogabbá tenni rászoruló gyerekek karácsonyát.
Az adománygyűjtés december 1-jén egy látványos megnyitóval vette kezdetét az Arena Plazában. Szinetár Dóra szólaltatta meg az első „varázscsengettyűt”, majd mesés hóesés fogadta a látogatókat. A megnyitó keretében az Arena Plaza főtámogatóként egymillió forinttal járult hozzá az UNICEF munkájához, a jelképes csekket Gedeon Éva, az Arena marketing menedzsere nyújtotta át Danks Emesének, az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány ügyvezető igazgatójának.
Danks Emese, az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány ügyvezetője hangsúlyozta: „Az UNICEF már 70 éve küzd a gyerekek alapvető jogaiért világszerte, és elkötelezett amellett, hogy a leghátrányosabb helyzetű gyermekeknek speciális védelmet biztosítson – háborús helyzetek, természeti katasztrófák, minden nemű agresszió vagy kizsákmányolás áldozatainak -, valamint azoknak, akik rendkívüli szegénységben vagy fogyatékossággal élnek. Nagyon örülünk, hogy Magyarországon is egyre többen ismerik fel ennek a küzdelemnek a fontosságát.”
Gedeon Éva, az Arena Plaza marketing menedzsere az akció kapcsán elmondta: „Vásárlóink bevonásával idén több programmal is segítünk a rászoruló gyerekeknek. Örömmel adunk helyt az UNICEF egyedülálló kezdeményezésének és állunk főtámogatóként e különleges akció mellé. Hisszük, hogy az örömteli készülődés mellett vásárlóink egy-egy csengő megvásárlásával sok kisgyermeket segíthetnek egy jobb élethez.”
Kapcsolódó cikkeink
Napi egymilliós adomány a P&G-től 2022-ben
Több mint 367 millió forint értékben nyújtott anyagi és terméktámogatást…
Tovább olvasom >Sérült termékek, kézbesítetlen csomagok – tippek a megfelelő karácsonyi csomagfeladáshoz
A karácsonyi időszakban ugrásszerűen nő a csomagfeladások száma is. Ez…
Tovább olvasom >Az éhezők száma elérheti a 828 milliót is az ENSZ szerint
A 2021-es az élelmezés és táplálkozás helyzete jelentés romló tendenciáról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >