Underground rapper és testépítő világbajnok az ALDI klipjében
Az elmúlt egy évben – a járvány és a védelmi intézkedések következtében – alaposan átalakultak a vásárlási szokások, egyértelműen megváltozott a bolti vásárláshoz kapcsolódó vevői attitűd. Az ALDI a járvány ideje alatt is folyamatosan törekedett arra, hogy kiszámítható, megbízható partnerként – ebben a megváltozott élethelyzetben is – minden esetben a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsa vásárlóinak. ALDI arra is nagy hangsúlyt fektet, hogy vevői ne csupán elégedettek legyenek a vásárlásukkal, hanem az áruházaiban megtapasztalt, gondtalan bevásárlás élménye derűssé is tegye őket. A vállalat ennek érdekében egy formabontó rap klipet is készített, ami a jövőben a televíziós reklámfilmek alapja lesz.
A szám létrejötte hosszabb időt vett igénybe, hiszen maga az elképzelés már jóval a járvány előtt megszületett. Az ALDI Dél vállalatcsoport több leányvállalata is készített már zenei klipet, amelyet reklámfilmként is használtak. A magyarországi dal megszületését a pandémia ugyan hátráltatta, de a most bemutatott klip által közvetített felszabadult, vidám hangulatnak apropót is ad a lezárások fokozatos feloldása.
„A közösségi médiában már megszokhatták az ALDI követői, hogy nem egy átlagos márka átlagos kommunikációját folytatjuk, hanem szeretünk elszakadni a megszokott formáktól, szóviccekben, képi világban is. Az ALDI rapklipjével nem egy újabb értékesítési kampányt akartunk létrehozni, hanem szeretnénk jobb kedvre deríteni vásárlóinkat, illetve mindenkit, aki megnézi új klipünket. A rap fiatalos és trendi szövege, fülbemászó dallama néhány percre kiszakít a hétköznapokból – miközben az ALDI saját márkái, főbb termékei és előnyei is megjelennek a zenében” – mondja Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Az előadó az underground rapper, Zsolaa, akinek az eredeti felkérése nem is erre vonatkozott. „Először szövegírónak kért fel a reklámügynökség. Az általam írt szöveg annyira jóra sikeredett, annyira megfogott a téma, hogy fel is vettünk egy demót belőle – ez hozta meg végül a felkérést” – mondja Zsolaa a klipbeli szereplésével kapcsolatban. A közel egy éves előkészítő munkálatokat végül egy nagyszabású, három napos forgatás követte: „Természetesen a monumentális forgatás elképesztő élmény volt, de a legjobb az volt az egészben, hogy tulajdonképpen ez nem egy szerep volt, hanem magamat kellett adnom, és pont erre volt szükség. Leginkább az eddigi munkásságom, a kedvenc dalaim és a családomtól kapott szeretet inspirált. Bizonyítani akartam, hogy egy reklámból is lehet szerethetőt, menőt kreálni” – teszi hozzá Zsolaa.
A klipben többször feltűnik Kiss Jenő testépítő, az 1996-os Mr. Universe-verseny világbajnoka. Számára nem ez az első együttműködés az áruházlánccal, hiszen 2021 januárjában már részt vett az ALDI egészséges életmódot támogató kampányában, a Mindig Fitten-ben, amelyben Simon Szimonetta személyi edzővel közösen különböző edzéstervekkel, tanácsokkal, receptekkel és tippekkel mutatták be az ALDI-s vásárlóknak is, hogy hogyan lehet egyszerűen áttérni az egészségtudatos életmódra.
A több mint kétperces klipet számos helyszínen, köztük az egyik áruházban forgatták, a produkciót pedig az ACG Reklámügynökség Kft. készítette. „Mindig izgalmasak azok az alkalmak, amelyek során ki tudunk lépni a megszokott keretekből, és új műfajokat próbálhatunk ki. Ahhoz, hogy ez a klip igazán jól sikerüljön, egy tehetséges és valóban kreatív csapatra volt szükség az ügynökség, az ügyfél és a produkció oldaláról is. Így sikerült olyan látványvilágot teremteni és olyan zenét és szöveget írni, ami friss, megjelennek benne az ALDI üzenetei – ugyanakkor működik egy könnyed zenei tartalomként is” – mondta Nagy László, az ACG kreatív igazgatója.
A klip rendezője Miki357, aki mintegy száz klipet rendezett már az elmúlt évek során – köztük a Bulibárót –, és olyan előadókkal dolgozott együtt, mint a Wellhello, Margaret Island, a Punnany Massif és az Ivan & the Parazol. „Az előkészítés során nem azt éreztem, hogy egy diszkontláncnak dolgozunk, hanem azt, hogy az ALDI-val és az ACG-vel közösen egy videóklipet hozunk létre, és ez látszódik is a végeredményen” – mondta Miki357 a forgatás kapcsán.
A rap klip részletei május 11-től az ALDI televíziós reklámfilmjeiben is megjelennek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >Business Days 2024 – összefoglaló videó és galéria
Szeptember 27-én zárta kapuját az FMCG Szabadegyetem a Trade Campuson,…
Tovább olvasom >A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >