ULink: nem vesztik szem elől egymást
Május 15-én az Unilever Magyarország útjára indította ULink névre keresztelt alumniprogramját. A volt és a jelenlegi munkavállalók aktív részvételével életre keltett közösségépítő találkozó egy korábban indított önkéntes kezdeményezés újragondolása.
Az Unilever ULink programjával alkalmat teremt arra, hogy a jelenlegi és a volt munkatársai megőrizzék a régi szakmai kötelékeket. A program keretében a résztvevők nem csupán változatos közösségi eseményeken vehetnek részt, de elsőként értesülhetnek a vállalat eredményeiről és ambícióiról is.
„Vállalati kultúránkat hagyományosan az értékalapú kapcsolattartás határozza meg. Reményeink szerint ezt képviseli majd a ULink alumnihálózat is. Az Unilever büszke sikereire, és örömmel osztja meg azokkal az emberekkel, akik egykor hozzájárultak ahhoz, hogy ma ilyen szép eredményeket érhetünk el. Ugyanakkor munkavállalóink későbbi szakmai sikerei bizonyítják, hogy az Unilevernél szerzett tapasztalat értéket képvisel” – mondta Vörös Mónika, az Unilever HR-vezetője.
Az Unilever hazai leányvállalata 1991-ben jött létre, budapesti központtal. A cég munkavállalóinak száma az elmúlt 23 évben 1483 főre nőtt. A volt kollégák szerint az Unilever kiváló szakemberképző, ennek bizonyítéka, hogy a cég által biztosított professzionális környezet és a támogató szervezeti kultúra eredményeként a korábbi dolgozók ma is a gazdasági élet meghatározó vállalatainál töltenek be vezetői pozíciókat.
A Volt Unileveresek Kapcsolati Köre (VUKK) dr. Csík Klára kezdeményezésére alakult, és a valaha az Unilevernél dolgozó menedzsereket tömörítette. Eleinte éves rendezvények lebonyolítása volt a cél, ahol a VUKK-tagok régi szakmai kapcsolataikat tudták ápolni, mostanra azonban a szervezet kinőtte kereteit, és az Unileverrel együttműködve az ULink program részévé válik (ld. keretes írásunkat).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >