Újult erővel promóciózik a Házi Piros Paprika Kft.
Az eddigi évek tapasztalatait felhasználva 2009. nyarán integrált kampánnyal támogatott promócióval erősít a Házi Arany, a Házi Piros Paprika Kft. márkája.
A tradicionális vásárlókhoz közel álló „vásárolj és nyerj” mechanizmus egy modernebb célcsoportot is megcélzó kreatív megjelenéssel egészül ki. A vásárlók 2 hónapon keresztül küldhetnek be sms-eket a garantált ajándékokért, valamint a kisorsolandó díjakért. Minden héten az első száz beküldő 200 g-os Reform Vito ételízesítőt kap, a promóció végén pedig hét db százezer forinttal feltöltött bankkártyát sorsolnak ki. A promóciót hatékony sajtó- és internet megjelenés erősíti. Megújul a honlap is: szerkezete és arculata is új köntöst kap a kiszélesedett célcsoport igényeit figyelembe véve, – már nevében is: www.haziarany.eu.A vásárlók figyelmét a promócióra az erőteljes bolti kommunikáció, a kihelyezendő POP eszközök hívják majd fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >