Újult erővel promóciózik a Házi Piros Paprika Kft.
Az eddigi évek tapasztalatait felhasználva 2009. nyarán integrált kampánnyal támogatott promócióval erősít a Házi Arany, a Házi Piros Paprika Kft. márkája.
A tradicionális vásárlókhoz közel álló „vásárolj és nyerj” mechanizmus egy modernebb célcsoportot is megcélzó kreatív megjelenéssel egészül ki. A vásárlók 2 hónapon keresztül küldhetnek be sms-eket a garantált ajándékokért, valamint a kisorsolandó díjakért. Minden héten az első száz beküldő 200 g-os Reform Vito ételízesítőt kap, a promóció végén pedig hét db százezer forinttal feltöltött bankkártyát sorsolnak ki. A promóciót hatékony sajtó- és internet megjelenés erősíti. Megújul a honlap is: szerkezete és arculata is új köntöst kap a kiszélesedett célcsoport igényeit figyelembe véve, – már nevében is: www.haziarany.eu.A vásárlók figyelmét a promócióra az erőteljes bolti kommunikáció, a kihelyezendő POP eszközök hívják majd fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
