Újult erővel promóciózik a Házi Piros Paprika Kft.
Az eddigi évek tapasztalatait felhasználva 2009. nyarán integrált kampánnyal támogatott promócióval erősít a Házi Arany, a Házi Piros Paprika Kft. márkája.
A tradicionális vásárlókhoz közel álló „vásárolj és nyerj” mechanizmus egy modernebb célcsoportot is megcélzó kreatív megjelenéssel egészül ki. A vásárlók 2 hónapon keresztül küldhetnek be sms-eket a garantált ajándékokért, valamint a kisorsolandó díjakért. Minden héten az első száz beküldő 200 g-os Reform Vito ételízesítőt kap, a promóció végén pedig hét db százezer forinttal feltöltött bankkártyát sorsolnak ki. A promóciót hatékony sajtó- és internet megjelenés erősíti. Megújul a honlap is: szerkezete és arculata is új köntöst kap a kiszélesedett célcsoport igényeit figyelembe véve, – már nevében is: www.haziarany.eu.A vásárlók figyelmét a promócióra az erőteljes bolti kommunikáció, a kihelyezendő POP eszközök hívják majd fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >