Újult erővel promóciózik a Házi Piros Paprika Kft.

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 06. 17. 00:09

Az eddigi évek tapasztalatait felhasználva 2009. nyarán integrált kampánnyal támogatott promócióval erősít a Házi Arany, a Házi Piros Paprika Kft. márkája.

A tradicionális vásárlókhoz közel álló „vásárolj és nyerj” mechanizmus egy modernebb célcsoportot is megcélzó kreatív megjelenéssel egészül ki. A vásárlók 2 hónapon keresztül küldhetnek be sms-eket a garantált ajándékokért, valamint a kisorsolandó díjakért. Minden héten az első száz  beküldő 200 g-os Reform Vito ételízesítőt kap, a promóció végén pedig  hét db százezer forinttal feltöltött bankkártyát sorsolnak ki. A promóciót hatékony sajtó- és internet megjelenés erősíti. Megújul a honlap is: szerkezete és arculata is új köntöst kap a kiszélesedett célcsoport igényeit figyelembe véve, – már nevében is: www.haziarany.eu.A vásárlók figyelmét a promócióra az erőteljes bolti kommunikáció, a kihelyezendő POP eszközök hívják majd fel.

Kapcsolódó cikkeink