Újult erővel promóciózik a Házi Piros Paprika
Az eddigi évek tapasztalatait felhasználva 2009 nyarán integrált kampánnyal támogatott promócióval erősít a Házi Arany, a Házi Piros Paprika Kft. márkája.A tradicionális vásárlókhoz közel álló „vásárolj és nyerj” mechanizmus egy modernebb célcsoportot is megcélzó kreatív megjelenéssel egészül ki. A vásárlók 2 hónapon keresztül küldhetnek be SMS-eket a garantált ajándékokért, valamint a kisorsolandó díjakért. Minden héten az első 100 beküldő 200 grammos ReformVito ételízesítőt kap, a promóció végén pedig 7, egyenként 100 000 forinttal feltöltött bankkártyát sorsolnak ki közöttük. A promóciót hatékony sajtó- és internetmegjelenés erősíti. Megújul a honlap is: szerkezete és arculata is új köntöst fog kapni a kiszélesedett célcsoport igényeit figyelembe véve – már nevében is: www.haziarany.eu. A vásárlók figyelmét a promócióra az erőteljes bolti kommunikáció, a kihelyezendő POP-eszközök hívják majd fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >