Újult erővel promóciózik a Házi Piros Paprika
Az eddigi évek tapasztalatait felhasználva 2009 nyarán integrált kampánnyal támogatott promócióval erősít a Házi Arany, a Házi Piros Paprika Kft. márkája.A tradicionális vásárlókhoz közel álló „vásárolj és nyerj” mechanizmus egy modernebb célcsoportot is megcélzó kreatív megjelenéssel egészül ki. A vásárlók 2 hónapon keresztül küldhetnek be SMS-eket a garantált ajándékokért, valamint a kisorsolandó díjakért. Minden héten az első 100 beküldő 200 grammos ReformVito ételízesítőt kap, a promóció végén pedig 7, egyenként 100 000 forinttal feltöltött bankkártyát sorsolnak ki közöttük. A promóciót hatékony sajtó- és internetmegjelenés erősíti. Megújul a honlap is: szerkezete és arculata is új köntöst fog kapni a kiszélesedett célcsoport igényeit figyelembe véve – már nevében is: www.haziarany.eu. A vásárlók figyelmét a promócióra az erőteljes bolti kommunikáció, a kihelyezendő POP-eszközök hívják majd fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >