Újult erővel promóciózik a Házi Piros Paprika
Az eddigi évek tapasztalatait felhasználva 2009 nyarán integrált kampánnyal támogatott promócióval erősít a Házi Arany, a Házi Piros Paprika Kft. márkája.A tradicionális vásárlókhoz közel álló „vásárolj és nyerj” mechanizmus egy modernebb célcsoportot is megcélzó kreatív megjelenéssel egészül ki. A vásárlók 2 hónapon keresztül küldhetnek be SMS-eket a garantált ajándékokért, valamint a kisorsolandó díjakért. Minden héten az első 100 beküldő 200 grammos ReformVito ételízesítőt kap, a promóció végén pedig 7, egyenként 100 000 forinttal feltöltött bankkártyát sorsolnak ki közöttük. A promóciót hatékony sajtó- és internetmegjelenés erősíti. Megújul a honlap is: szerkezete és arculata is új köntöst fog kapni a kiszélesedett célcsoport igényeit figyelembe véve – már nevében is: www.haziarany.eu. A vásárlók figyelmét a promócióra az erőteljes bolti kommunikáció, a kihelyezendő POP-eszközök hívják majd fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >