Újszerű promóció a METRO életében
A METRO Kereskedelmi Kft. októberben valósította meg első olyan nyereményjátékát, amelyben mind vevőik, mind dolgozóik részt vehettek.
A két hétig tartó kampány középpontjában a Fine Food saját márkás termékcsalád állt. A nyereményjáték mechanizmusa is újdonság volt a METRO-nál, hiszen SMS-ben, illetve a www.metro.hu honlapon lehetett regisztrálni a játékban való részvételhez, METRO-kártyaszámmal. A regisztrációhoz természetesen vásárolni kellett Fine Food terméket, ennek tényét a regisztráció után a METRO rendszere automatikusan ellenőrizte.
A kampányt széles körű kommunikációs eszköztár is segítette, többek között a METRO-újságok, a weboldal, SMS-értesítések, óriásplakátok, eladáshelyi ismertetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >