Újszerű promóció a METRO életében
A METRO Kereskedelmi Kft. októberben valósította meg első olyan nyereményjátékát, amelyben mind vevőik, mind dolgozóik részt vehettek.
A két hétig tartó kampány középpontjában a Fine Food saját márkás termékcsalád állt. A nyereményjáték mechanizmusa is újdonság volt a METRO-nál, hiszen SMS-ben, illetve a www.metro.hu honlapon lehetett regisztrálni a játékban való részvételhez, METRO-kártyaszámmal. A regisztrációhoz természetesen vásárolni kellett Fine Food terméket, ennek tényét a regisztráció után a METRO rendszere automatikusan ellenőrizte.
A kampányt széles körű kommunikációs eszköztár is segítette, többek között a METRO-újságok, a weboldal, SMS-értesítések, óriásplakátok, eladáshelyi ismertetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új helyre költözik a Wolt Market Debrecenben – közel duplájára nőhet a kínálat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hamis DEICHMANN webshopokkal és közösségi profilokkal próbálkoznak a csalók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >