Újszerű promóció a METRO életében

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 11. 01. 11:43

A METRO Kereskedelmi Kft. októberben valósította meg első olyan nyereményjátékát, amelyben mind vevőik, mind dolgozóik részt vehettek.

A két hétig tartó kampány középpontjában a Fine Food saját márkás termékcsalád állt. A nyereményjáték mechanizmusa is újdonság volt a METRO-nál, hiszen SMS-ben, illetve a www.metro.hu honlapon lehetett regisztrálni a játékban való részvételhez, METRO-kártyaszámmal. A regisztrációhoz természetesen vásárolni kellett Fine Food terméket, ennek tényét a regisztráció után a METRO rendszere automatikusan ellenőrizte.

A kampányt széles körű kommunikációs eszköztár is segítette, többek között a METRO-újságok, a weboldal, SMS-értesítések, óriásplakátok, eladáshelyi ismertetők.

Kapcsolódó cikkeink