Újszerű promóció a METRO életében
A METRO Kereskedelmi Kft. története első olyan nyereményjátékát indította el, melyben eltérő nyereményekkel vevőik, illetve dolgozóik is részt vehetnek.
A két hétig tartó kampány középpontjában a Fine Food sajátmárkás termékcsalád áll, mely kiváló minőséget, harmonikus ízeket biztosít tetszetős csomagolásban kedvező áron.
A kampány a márka jelmondatára, a „Több, mint finom”-ra épül, hiszen olyan a termékcsalád tulajdonságokat egyesít, mint az íz, minőség, gazdaságosság.
A nyereményjáték mechanizmusa is újdonság a METRO-nál, hiszen SMS-ben illetve a www.metro.hu honlapon lehet regisztrálni a játékban való részvételhez, METRO kártyaszámmal. A regisztrációhoz természetesen vásárolni kell Fine Food terméket, ennek tényét a regisztráció után a METRO rendszere automatikusan ellenőrzi.
A kampányt széleskörű kommunikációs eszköztár is segíti, többek között: a METRO újságok, területi értékesítők, Weboldal, E-mail értesítések, SMS értesítések, óriásplakátok, eladáshelyi ismertetők.
A nyereményjáték másik újdonsága az, hogy a METRO dolgozók számára is meghirdetésre került, igaz eltérő nyereményekkel, de teljesen ugyanazzal a szabály és részvételi rendszerrel.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >