Újszerű promóció a METRO életében
A METRO Kereskedelmi Kft. története első olyan nyereményjátékát indította el, melyben eltérő nyereményekkel vevőik, illetve dolgozóik is részt vehetnek.
A két hétig tartó kampány középpontjában a Fine Food sajátmárkás termékcsalád áll, mely kiváló minőséget, harmonikus ízeket biztosít tetszetős csomagolásban kedvező áron.
A kampány a márka jelmondatára, a „Több, mint finom”-ra épül, hiszen olyan a termékcsalád tulajdonságokat egyesít, mint az íz, minőség, gazdaságosság.
A nyereményjáték mechanizmusa is újdonság a METRO-nál, hiszen SMS-ben illetve a www.metro.hu honlapon lehet regisztrálni a játékban való részvételhez, METRO kártyaszámmal. A regisztrációhoz természetesen vásárolni kell Fine Food terméket, ennek tényét a regisztráció után a METRO rendszere automatikusan ellenőrzi.
A kampányt széleskörű kommunikációs eszköztár is segíti, többek között: a METRO újságok, területi értékesítők, Weboldal, E-mail értesítések, SMS értesítések, óriásplakátok, eladáshelyi ismertetők.
A nyereményjáték másik újdonsága az, hogy a METRO dolgozók számára is meghirdetésre került, igaz eltérő nyereményekkel, de teljesen ugyanazzal a szabály és részvételi rendszerrel.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Enyhe növekedés a lízingpiacon
A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a…
Tovább olvasom >