Újraválasztotta az Igazgatóság elnökét a CO-OP Hungary Zrt.
Igazgatósági tagokat választottak a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén szerdán, a testület elnöke pedig ismét Pekó László lett. A részvényesek az eddigi vezérigazgatónak is bizalmat szavaztak, a cégvezetőt további öt évre bízták meg munkája folytatásával. Az eseményen elhangzott: a COOP sikerrel őrzi piaci részesedését, és az elmúlt években jól vette a környezet változása miatt adódó akadályokat, emellett fejleszteni is tudott.
Balról: Tóth Géza vezérigazgató
Egyhangúlag megválasztotta további öt évre Tóth Gézát a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatójának a társaság közgyűlése szerdán Budapesten. A cégvezető az eseményt megelőzően is ezt a pozíciót töltötte be a kereskedelmi cégnél. A közgyűlés egyúttal tíz, a vidéki régiók által delegált tagot is választott a társaság Igazgatóságába. Az új tagok döntése alapján a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke ismét Pekó László, a Nyírzem Zrt. elnök-vezérigazgatója lett.
A közgyűlés kezdetén egyperces néma felállással emlékeztek meg a tavaly novemberben tragikus hirtelenséggel elhunyt Csepeli Lajosról, aki munkássága elismeréseként a társaságtól COOP Életút Kitüntetést kapott, amelyet a néhai elnök özvegye vett át a társaság vezetőségétől. Az eseményen Pekó László elmondta: a Csepeli Lajos által különös gonddal ápolt társadalmi és karitatív programokat természetesen továbbviszi a társaság, így sor kerül idén a XII. Coop Rallyra is.
A közgyűlésen elmondott beszédében a régi-új vezérigazgató, Tóth Géza kifejtette: a gazdasági és szabályozói környezet átalakulása nem ért véget. Az elmúlt években komoly kihívások elé állította a COOP Csoportot a dohánykereskedelem elvesztése, a minimálbér növekedése, valamint a vasárnapi nyitvatartása vonatkozó szabályozás változásai, ám a kereskedelmi lánc képes volt jól reagálni mindezekre. Jelenleg az látszik, hogy az állandó változásra be kell rendezkedni, hiszen a jövőben további minimálbéremelések várhatók – tette hozzá Tóth Géza.
Pozitívumként említette ugyanakkor a vezérigazgató azt, hogy a fogyasztói bizalom erősödik, és a COOP sikerrel viszi tovább megkezdett programjait. Ennek keretében átstrukturálódik a kereskedelmi csoport bolthálózata, amely növeli a hatékonyságot. Komoly eredményeket tudott elérni az üzletlánc az elmúlt években a logisztikai infrastruktúra javításának terén is, különösen a frissáru-szegmensben javult sokat az ellátási lánc. A COOP Csoport informatikai fejlesztése is tovább zajlik, itt már a boltok 70 százaléka egységes informatikai rendszerben dolgozik.
A korábbi évek egyik nagy áttörése az is, hogy a törzsvásárlók száma mára magabiztosan meghaladja az egymillió főt. A további cél ez utóbbi programban, hogy az inaktív résztvevőket aktivizálják, az aktívakat pedig jobb szolgáltatásokkal, bővebb kedvezményekkel jutalmazzák.
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >