Újratölthető kávéscsészék az OMV-nél
Eldobható papírpohár helyett újratölthető porcelánbögréből is kávézhatunk októbertől az OMV VIVA-töltőállomásokon. Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja, de megvásárlásakor az első kávé ingyen jár hozzá a hónapban.
Az Európai Unió adatai szerint évente közel 35 millió tonna , csomagolásból származó papírhulladék keletkezik Európában. A magyarok átlagosan fejenként több mint 90 kilogramm papírt használnak el éves szinten, amibe beletartoznak az eldobható papírpoharak is. Az OMV VIVA kávézókba betérő vendégek maguk is hozzájárulhatnak a környezet megóvásához egy újratölthető kávésbögre megvásárlásával. Az októbertől 3 és 4 deciliteres kiszerelésben is elérhető, kerámiából készült különleges bögrék követik a VIVA kávéspoharak szín- és stílusvilágát. A környezetbarát kerámiabögrék az ország mind a 113, VIVA kávézóval rendelkező töltőállomásán megvásárolhatóak.
Október folyamán a környezetvédelem kifizetődik, mivel ingyen fogyaszthatják első kávéjukat azok, akik kerámia kávésbögrét vásárolnak az OMV VIVA kávézókban.
„A különleges kávéélmény mellett a természetvédelem is kiemelt szempont vásárlóink számára, akik sok esetben elvitelre kérik kedvenc italukat.” – mondta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója. „A „Mi többet nyújtunk” márkaígéretünknek megfelelően vásárlóink a jövőben nem csupán az általunk nyújtott változatlan minőséget élvezhetik kávéfogyasztáskor, de a környezetterhelést is csökkenthetik a kerámiabögrék használatával.”
Az OMV a minőség mellett igen nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra is. 2016-ban vezette be saját kávémárkáját, a VIVA kávét, mely nemcsak kiváló minőségű olasz pörkölésű kávéból készül, hanem kizárólag méltányos kereskedelemből származik, azaz FAIRTRADE minősítéssel rendelkezik. A kerámia kávésbögrék bevezetésével a vállalat most újabb lépést tesz a környezet megóvásáért.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Publikálta fenntarthatósági jelentését az OPUS GLOBAL Nyrt.
Immár harmadik fenntarthatósági jelentését tette közzé az OPUS GLOBAL Nyrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >