Újratölthető kávéscsészék az OMV-nél
Eldobható papírpohár helyett újratölthető porcelánbögréből is kávézhatunk októbertől az OMV VIVA-töltőállomásokon. Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja, de megvásárlásakor az első kávé ingyen jár hozzá a hónapban.
Az Európai Unió adatai szerint évente közel 35 millió tonna , csomagolásból származó papírhulladék keletkezik Európában. A magyarok átlagosan fejenként több mint 90 kilogramm papírt használnak el éves szinten, amibe beletartoznak az eldobható papírpoharak is. Az OMV VIVA kávézókba betérő vendégek maguk is hozzájárulhatnak a környezet megóvásához egy újratölthető kávésbögre megvásárlásával. Az októbertől 3 és 4 deciliteres kiszerelésben is elérhető, kerámiából készült különleges bögrék követik a VIVA kávéspoharak szín- és stílusvilágát. A környezetbarát kerámiabögrék az ország mind a 113, VIVA kávézóval rendelkező töltőállomásán megvásárolhatóak.
Október folyamán a környezetvédelem kifizetődik, mivel ingyen fogyaszthatják első kávéjukat azok, akik kerámia kávésbögrét vásárolnak az OMV VIVA kávézókban.
„A különleges kávéélmény mellett a természetvédelem is kiemelt szempont vásárlóink számára, akik sok esetben elvitelre kérik kedvenc italukat.” – mondta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója. „A „Mi többet nyújtunk” márkaígéretünknek megfelelően vásárlóink a jövőben nem csupán az általunk nyújtott változatlan minőséget élvezhetik kávéfogyasztáskor, de a környezetterhelést is csökkenthetik a kerámiabögrék használatával.”
Az OMV a minőség mellett igen nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra is. 2016-ban vezette be saját kávémárkáját, a VIVA kávét, mely nemcsak kiváló minőségű olasz pörkölésű kávéból készül, hanem kizárólag méltányos kereskedelemből származik, azaz FAIRTRADE minősítéssel rendelkezik. A kerámia kávésbögrék bevezetésével a vállalat most újabb lépést tesz a környezet megóvásáért.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >