Újratölthető kávéscsészék az OMV-nél
Eldobható papírpohár helyett újratölthető porcelánbögréből is kávézhatunk októbertől az OMV VIVA-töltőállomásokon. Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja, de megvásárlásakor az első kávé ingyen jár hozzá a hónapban.
Az Európai Unió adatai szerint évente közel 35 millió tonna , csomagolásból származó papírhulladék keletkezik Európában. A magyarok átlagosan fejenként több mint 90 kilogramm papírt használnak el éves szinten, amibe beletartoznak az eldobható papírpoharak is. Az OMV VIVA kávézókba betérő vendégek maguk is hozzájárulhatnak a környezet megóvásához egy újratölthető kávésbögre megvásárlásával. Az októbertől 3 és 4 deciliteres kiszerelésben is elérhető, kerámiából készült különleges bögrék követik a VIVA kávéspoharak szín- és stílusvilágát. A környezetbarát kerámiabögrék az ország mind a 113, VIVA kávézóval rendelkező töltőállomásán megvásárolhatóak.
Október folyamán a környezetvédelem kifizetődik, mivel ingyen fogyaszthatják első kávéjukat azok, akik kerámia kávésbögrét vásárolnak az OMV VIVA kávézókban.
„A különleges kávéélmény mellett a természetvédelem is kiemelt szempont vásárlóink számára, akik sok esetben elvitelre kérik kedvenc italukat.” – mondta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója. „A „Mi többet nyújtunk” márkaígéretünknek megfelelően vásárlóink a jövőben nem csupán az általunk nyújtott változatlan minőséget élvezhetik kávéfogyasztáskor, de a környezetterhelést is csökkenthetik a kerámiabögrék használatával.”
Az OMV a minőség mellett igen nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra is. 2016-ban vezette be saját kávémárkáját, a VIVA kávét, mely nemcsak kiváló minőségű olasz pörkölésű kávéból készül, hanem kizárólag méltányos kereskedelemből származik, azaz FAIRTRADE minősítéssel rendelkezik. A kerámia kávésbögrék bevezetésével a vállalat most újabb lépést tesz a környezet megóvásáért.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >