Újrarajzolt Arany Ászok
Felfrissítette a Dreher Sörgyárak az Arany Ászok márkát a nyári időszakra, aminek első lépéseként új csomagolást kaptak a sör üveges és dobozos kiszerelései. Ennek kommunikálására rövid, a futball-Európa-bajnokság közvetítési szüneteiben játszott, focihasonlatokkal operáló tv-szpotok készültek, amelyekben a márkatartalmat a grafika bontotta ki, illetve a barátságról, az együtt töltött időről szóló szöveg tette teljessé.
A kommunikációt citylight megjelenés, online kampány és eladáshelyi reklámeszközök egészítették ki.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >