Újrarajzolt Arany Ászok
Felfrissítette a Dreher Sörgyárak az Arany Ászok márkát a nyári időszakra, aminek első lépéseként új csomagolást kaptak a sör üveges és dobozos kiszerelései. Ennek kommunikálására rövid, a futball-Európa-bajnokság közvetítési szüneteiben játszott, focihasonlatokkal operáló tv-szpotok készültek, amelyekben a márkatartalmat a grafika bontotta ki, illetve a barátságról, az együtt töltött időről szóló szöveg tette teljessé.
A kommunikációt citylight megjelenés, online kampány és eladáshelyi reklámeszközök egészítették ki.
Kapcsolódó cikkeink
Megkezdődött a Belvárosi Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 250 féle sör és 30 főzde a 9. Belvárosi Sörfesztiválon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak a sörfőzésben: rizstől a gombáig – a jövő fenntartható sörkülönlegességei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A bankszektor történelmi fordulóponthoz érkezett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >