Újrarajzolt Arany Ászok
Felfrissítette a Dreher Sörgyárak az Arany Ászok márkát a nyári időszakra, aminek első lépéseként új csomagolást kaptak a sör üveges és dobozos kiszerelései. Ennek kommunikálására rövid, a futball-Európa-bajnokság közvetítési szüneteiben játszott, focihasonlatokkal operáló tv-szpotok készültek, amelyekben a márkatartalmat a grafika bontotta ki, illetve a barátságról, az együtt töltött időről szóló szöveg tette teljessé.
A kommunikációt citylight megjelenés, online kampány és eladáshelyi reklámeszközök egészítették ki.
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >