Újramárkázták az MFP-t
A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) tavaly novemberben új, markáns és színes arculattal jelentkezett, továbbá nyilvánosságra hozta az újra határozott márkapozícióját is.Az MFP elmúlt hónapokban kidolgozott márkapozícióját egy angol szóval lehetne a legjobban kifejezni: knowledgetainment, azaz a tudásmegosztás azon módja, amelyben az ismeretek és a tartalmak szórakoztatóan és élvezetesen jutnak el a közösséghez. A folyamatos belső fejlődés külsőleg is formát öltött; a vadonatúj vizuális jelrendszer része a külön az MFP számára készített betűtípus és a különböző színek használata. A színes és játékos megjelenéssel az MFP egy egyedi arculatot és új pozíciót hozott létre, amely elgondolásában és megjelenésében is alapvetően megkülönbözteti versenytársaitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér az ikon: újra itt a Lidl és a Tisza Cipő közös sneakere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csomagcunamira készül a DPD: akár 50%-os növekedés is várható decemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Vajda-Papír megvásárolja a Sofidel Hungary háztartásipapír-üzletágát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


