Újramárkázták az MFP-t
A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) tavaly novemberben új, markáns és színes arculattal jelentkezett, továbbá nyilvánosságra hozta az újra határozott márkapozícióját is.Az MFP elmúlt hónapokban kidolgozott márkapozícióját egy angol szóval lehetne a legjobban kifejezni: knowledgetainment, azaz a tudásmegosztás azon módja, amelyben az ismeretek és a tartalmak szórakoztatóan és élvezetesen jutnak el a közösséghez. A folyamatos belső fejlődés külsőleg is formát öltött; a vadonatúj vizuális jelrendszer része a külön az MFP számára készített betűtípus és a különböző színek használata. A színes és játékos megjelenéssel az MFP egy egyedi arculatot és új pozíciót hozott létre, amely elgondolásában és megjelenésében is alapvetően megkülönbözteti versenytársaitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Költési trendek az ünnepi szezonban: a megfizethető ajándékok, az élmények és a prémium élelmiszerek kerülnek előtérbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Elyn’s Lab márka idén összesen kilenc új terméket vezetett be a piacra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„Majdnem elmulasztott pillanatok. De nem most!” címmel indít úttörő, teljes egészében AI-val készült karácsonyi kampányt a Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
