Újramárkázták az MFP-t
A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) tavaly novemberben új, markáns és színes arculattal jelentkezett, továbbá nyilvánosságra hozta az újra határozott márkapozícióját is.Az MFP elmúlt hónapokban kidolgozott márkapozícióját egy angol szóval lehetne a legjobban kifejezni: knowledgetainment, azaz a tudásmegosztás azon módja, amelyben az ismeretek és a tartalmak szórakoztatóan és élvezetesen jutnak el a közösséghez. A folyamatos belső fejlődés külsőleg is formát öltött; a vadonatúj vizuális jelrendszer része a külön az MFP számára készített betűtípus és a különböző színek használata. A színes és játékos megjelenéssel az MFP egy egyedi arculatot és új pozíciót hozott létre, amely elgondolásában és megjelenésében is alapvetően megkülönbözteti versenytársaitól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jack Ma újra az Alibaba élvonalában – az AI fejlesztése adhat lendületet a cégnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Divatshow, egyedi színtanácsadás, sneakertervezés az Allee őszi eseménykínálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >