Újraindul a Tesco babamárkája
Újraindul a Tesco babamárkája, a „Tesco Loves Baby.” A brit kereskedelmi lánc így kívánja növelni részesedését a csecsemő termékek piacán, hogy javuljon a nem-élelmiszer üzletág teljesítménye. A Tesco emellett bővítette sajátmárkás baba-termék kínálatát is, és számos elemmel egészítette ki az új Tesco Loves Baby márka termékkörét.
A márkaidentitást számos állatka- karakter erősíti, amelyek megjelennek a csomagoláson és a kommunikációs eszköztár egészében. A Tesco's Baby és a Tipegő Klub is újraindult a Tesco Loves Baby márkanév alatt, egy új weboldallal bővítve, amely praktikus tanácsokat és tájékoztatást ad a szülőknek és a lehetséges szülő-jelölteknek is.
A Tesco egy piackutatási platformot is elindított kismamák számára, amelyben tesztelhetik az új termékeket, és visszajelzést adhatnak a tapasztalataikról.
A Tesco Loves Baby része a szupermarket-hálózat erőfeszítéseinek, hogy javítsa pozícióit, a nem élelmiszer-szegmensben. Philip Clarke vezérigazgató szerint ezidáig a szektor gyengén teljesített.
Az új márkabevezetéssel szinkronban, a Tesco partneri megállapodást kötött Bliss jótékonysági szervezettel , amely a családokat, valamint a koraszülött és beteg csecsemőket támogatja, az Egyesült Királyságban – írja a MarketingWeek nyomán a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >