Újraindul a Borvacsora az M1-en
Megújult formában jelentkezik az M1 tévécsatornán ősszel a Borvacsora című műsor, amelyben neves borászok és közismert személyiségek – sportolók, színészek, zenészek, előadóművészek – beszélgetnek, miközben bemutatják Magyarország borrégióit is.
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatóságának (AMC) megbízásából készült műsorban a kóstolt borokhoz a tájegység jellegzetes alapanyagaiból készítik el a séfek a különleges fogásokat. A Borvacsora új műsorvezetője Kovács „Koko” István bokszoló lesz.
Az augusztus 17-én induló, nyolcrészes sorozat szombat esténként 22 órakor jelentkezik közel egy órában – mondta Rákay Philip, a Magyar Televízió Zrt. intendáns-programigazgatója a műsor keddi budapesti sajtótájékoztatóján.
Kiemelte: Kovács „Koko” István maga is létrehozott egy éttermet, és elkötelezett híve a magyar gasztronómiának.
A sportoló felidézte, hogy 2001-ben kezdett a televíziózással foglalkozni, célja az volt, hogy olyan produkciókban vegyen részt, amelyek értékrendjéhez közel állnak.
A Borvacsora olyan műsor, amelyet büszkén és boldogan vállalt el – hangsúlyozta.
Szólt arról, hogy nyolc adást rögzítettek, 8 borásszal, 16 vendéggel beszélgetett, és az asztalnál barátságok is kötődtek.
Kovács István elmondta, hogy a tokaji, a badacsonyi, a villányi, az alföldi, a szekszárdi, a soproni és az egri borvidéket ismerhetik meg a műsor nézői. A borászok mellett a vendégek között Pogány Judit, Esztergályos Cecília, Bodrogi Gyula, Zólyomi Zsolt és Hajnóczy Soma is megtalálható.
Simon Péter, a Magyar Turizmus Zrt. AMC vezérigazgató-helyettese a műsor előző szériájának sikerét idézte fel, és szólt arról, hogy legfőbb céljuk továbbra is a magyar gasztronómia, a magyar borvidékek, borászatok bemutatása. Elmondta: az előző évadban a huszonkét borvidéket járta körbe a stáb, az idén a legnépszerűbbeket mutatják be, kiemelten kezelve a tokaji borvidéket, amellyel két adásban is foglalkoznak.
Beszélt arról is, hogy az idén szeptember 18. és 22. között rendezik meg 76. alkalommal az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítást. A Borvacsora – amelynek szlogenje Tájak, ízek, történetek – alkalmas arra is, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiállításra – hangsúlyozta Simon Péter. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >