Újraindul a Borvacsora az M1-en
Megújult formában jelentkezik az M1 tévécsatornán ősszel a Borvacsora című műsor, amelyben neves borászok és közismert személyiségek – sportolók, színészek, zenészek, előadóművészek – beszélgetnek, miközben bemutatják Magyarország borrégióit is.
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatóságának (AMC) megbízásából készült műsorban a kóstolt borokhoz a tájegység jellegzetes alapanyagaiból készítik el a séfek a különleges fogásokat. A Borvacsora új műsorvezetője Kovács „Koko” István bokszoló lesz.
Az augusztus 17-én induló, nyolcrészes sorozat szombat esténként 22 órakor jelentkezik közel egy órában – mondta Rákay Philip, a Magyar Televízió Zrt. intendáns-programigazgatója a műsor keddi budapesti sajtótájékoztatóján.
Kiemelte: Kovács „Koko” István maga is létrehozott egy éttermet, és elkötelezett híve a magyar gasztronómiának.
A sportoló felidézte, hogy 2001-ben kezdett a televíziózással foglalkozni, célja az volt, hogy olyan produkciókban vegyen részt, amelyek értékrendjéhez közel állnak.
A Borvacsora olyan műsor, amelyet büszkén és boldogan vállalt el – hangsúlyozta.
Szólt arról, hogy nyolc adást rögzítettek, 8 borásszal, 16 vendéggel beszélgetett, és az asztalnál barátságok is kötődtek.
Kovács István elmondta, hogy a tokaji, a badacsonyi, a villányi, az alföldi, a szekszárdi, a soproni és az egri borvidéket ismerhetik meg a műsor nézői. A borászok mellett a vendégek között Pogány Judit, Esztergályos Cecília, Bodrogi Gyula, Zólyomi Zsolt és Hajnóczy Soma is megtalálható.
Simon Péter, a Magyar Turizmus Zrt. AMC vezérigazgató-helyettese a műsor előző szériájának sikerét idézte fel, és szólt arról, hogy legfőbb céljuk továbbra is a magyar gasztronómia, a magyar borvidékek, borászatok bemutatása. Elmondta: az előző évadban a huszonkét borvidéket járta körbe a stáb, az idén a legnépszerűbbeket mutatják be, kiemelten kezelve a tokaji borvidéket, amellyel két adásban is foglalkoznak.
Beszélt arról is, hogy az idén szeptember 18. és 22. között rendezik meg 76. alkalommal az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítást. A Borvacsora – amelynek szlogenje Tájak, ízek, történetek – alkalmas arra is, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiállításra – hangsúlyozta Simon Péter. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >