Újrahasznosított utcai ruhakollekciót vezet be a Pyaterochka és a Coca-Cola Oroszországban
Az orosz Pyaterochka a Coca-Colával társulva limitált kiadású ruhakollekciót kínál a vásárlóknak újrahasznosított Coca-Cola palackokból és más anyagokból. A kollekcióval a kereskedelmi lánc a fiatalabb korosztály célozza, és egyben mindenkit a környezet védelmére buzdít.
A „Kiváló ízlés” szlogennel futó, október végéit tartó kampányban a vásárlók minden Coca-Cola termék vásárlása után pontot kapnak, amit aztán a kollekció egyes darabjainak beszerzésekor beválthatnak. A ruházat és kiegészítők mellett más díjak is szerepelnek a kampányban – így például egy kirándulás az orosz Altai régióba.
A kampányt TV- és online reklámspotok is támogatják, valamint a két vállalat edukációs célú találkozókat szervez a moszkvai, szentpétárvári és Nyizsnyij Novgorod egyetemein, ahol a meghívott előadók a fenntartható divatról, környezetbarát életmód szempontjairól beszélnek. A találkozókon híres orosz bloggerek és influenszerek is részt vesznek a kampány közösségi médiában történő népszerűsítése céljából.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >