Újrahasznosított utcai ruhakollekciót vezet be a Pyaterochka és a Coca-Cola Oroszországban
Az orosz Pyaterochka a Coca-Colával társulva limitált kiadású ruhakollekciót kínál a vásárlóknak újrahasznosított Coca-Cola palackokból és más anyagokból. A kollekcióval a kereskedelmi lánc a fiatalabb korosztály célozza, és egyben mindenkit a környezet védelmére buzdít.
A „Kiváló ízlés” szlogennel futó, október végéit tartó kampányban a vásárlók minden Coca-Cola termék vásárlása után pontot kapnak, amit aztán a kollekció egyes darabjainak beszerzésekor beválthatnak. A ruházat és kiegészítők mellett más díjak is szerepelnek a kampányban – így például egy kirándulás az orosz Altai régióba.
A kampányt TV- és online reklámspotok is támogatják, valamint a két vállalat edukációs célú találkozókat szervez a moszkvai, szentpétárvári és Nyizsnyij Novgorod egyetemein, ahol a meghívott előadók a fenntartható divatról, környezetbarát életmód szempontjairól beszélnek. A találkozókon híres orosz bloggerek és influenszerek is részt vesznek a kampány közösségi médiában történő népszerűsítése céljából.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >