Újrahasznosított utcai ruhakollekciót vezet be a Pyaterochka és a Coca-Cola Oroszországban
Az orosz Pyaterochka a Coca-Colával társulva limitált kiadású ruhakollekciót kínál a vásárlóknak újrahasznosított Coca-Cola palackokból és más anyagokból. A kollekcióval a kereskedelmi lánc a fiatalabb korosztály célozza, és egyben mindenkit a környezet védelmére buzdít.
A „Kiváló ízlés” szlogennel futó, október végéit tartó kampányban a vásárlók minden Coca-Cola termék vásárlása után pontot kapnak, amit aztán a kollekció egyes darabjainak beszerzésekor beválthatnak. A ruházat és kiegészítők mellett más díjak is szerepelnek a kampányban – így például egy kirándulás az orosz Altai régióba.
A kampányt TV- és online reklámspotok is támogatják, valamint a két vállalat edukációs célú találkozókat szervez a moszkvai, szentpétárvári és Nyizsnyij Novgorod egyetemein, ahol a meghívott előadók a fenntartható divatról, környezetbarát életmód szempontjairól beszélnek. A találkozókon híres orosz bloggerek és influenszerek is részt vesznek a kampány közösségi médiában történő népszerűsítése céljából.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >