Újrahasznosított műanyag flakonokat dob piacra a Coca-Cola Svédországban
100 százalékban újrahasznosított flakonokban értékesíti üdítőitalait a Coca-Cola Svédországban. A cég egyúttal új címkéket vezet be a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite és a Bonaqua termékeken, hogy informálja a vásárlókat a változásról.
Az újrahasznosított PET-palackokon látható címkék fehérek lesznek, hogy minél feltűnőbbek legyenek. A felirat a következő lesz: „Használj fel újra. 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készültem.”
Az új palackok a cég fenntarthatósági kezdeményezésének részét képezik.
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >A MentesFeszt az egészségtudatos életmód egyik legnagyobb hazai eseménye
A táplálkozási trendek sokféleségében élünk. Egyre több helyen hallhatunk a…
Tovább olvasom >