Újrahasznosított műanyag flakonokat dob piacra a Coca-Cola Svédországban
100 százalékban újrahasznosított flakonokban értékesíti üdítőitalait a Coca-Cola Svédországban. A cég egyúttal új címkéket vezet be a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite és a Bonaqua termékeken, hogy informálja a vásárlókat a változásról.
Az újrahasznosított PET-palackokon látható címkék fehérek lesznek, hogy minél feltűnőbbek legyenek. A felirat a következő lesz: „Használj fel újra. 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készültem.”
Az új palackok a cég fenntarthatósági kezdeményezésének részét képezik.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >