Újrahasznosított műanyag flakonokat dob piacra a Coca-Cola Svédországban
100 százalékban újrahasznosított flakonokban értékesíti üdítőitalait a Coca-Cola Svédországban. A cég egyúttal új címkéket vezet be a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite és a Bonaqua termékeken, hogy informálja a vásárlókat a változásról.
Az újrahasznosított PET-palackokon látható címkék fehérek lesznek, hogy minél feltűnőbbek legyenek. A felirat a következő lesz: „Használj fel újra. 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készültem.”
Az új palackok a cég fenntarthatósági kezdeményezésének részét képezik.
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Trump bejelentette: nádcukorra válthat Amerikában a Coca-Cola – pánik a kukoricaiparban
Donald Trump amerikai elnök közösségi oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >