Újrahasznosítható csomagolást kapnak a Mondelēz sajtmárkái
Az Egyesült Királyságban és Írországban 2021 augusztusától újrahasznosítható műanyag csomagolásba került a Mondelēz brit piacon vezető ömlesztettsajt-márkája, a Dairylea és vezető krémsajtmárkája, a Philadelphia. Az intézkedés a vállalat „Pack Light and Pack Right” stratégiájából következik, amelynek célja – többek között – valamennyi termékcsomagolást újrahasznosíthatóvá tenni 2025-ig.
A cég a polisztirol helyett immár újrahasznosított PET műanyagot alkalmaz a tégelyes és a többkamrás, ún. Handi Snacks termékekhez. Ennek eredményeképpen a vállalat mintegy 487 tonna polisztirol használatát iktatta ki működéséből. A Dairylea Lunchables termék újrahasznosított műanyag csomagolása révén a szűz műanyag iránti igény 75%-kal, mintegy 276 tonnával mérséklődött éves szinten.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Visszatérne a műanyag szívószálak használatához a Capri-Sun
A Capri-Sun gyümölcsléital gyártója a papír szívószálat helyettesítő alternatívákat fontolgat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >