Újrahasznosítható csomagolást kapnak a Mondelēz sajtmárkái
Az Egyesült Királyságban és Írországban 2021 augusztusától újrahasznosítható műanyag csomagolásba került a Mondelēz brit piacon vezető ömlesztettsajt-márkája, a Dairylea és vezető krémsajtmárkája, a Philadelphia. Az intézkedés a vállalat „Pack Light and Pack Right” stratégiájából következik, amelynek célja – többek között – valamennyi termékcsomagolást újrahasznosíthatóvá tenni 2025-ig.
A cég a polisztirol helyett immár újrahasznosított PET műanyagot alkalmaz a tégelyes és a többkamrás, ún. Handi Snacks termékekhez. Ennek eredményeképpen a vállalat mintegy 487 tonna polisztirol használatát iktatta ki működéséből. A Dairylea Lunchables termék újrahasznosított műanyag csomagolása révén a szűz műanyag iránti igény 75%-kal, mintegy 276 tonnával mérséklődött éves szinten.
Kapcsolódó cikkeink
Újra gyártják az Oreót a frontvonal mellett
A Mondelez International bejelentette, hogy újraindítja az Oreo kekszek gyártását…
Tovább olvasom >Az EU 337,5 millió euróra büntette az élelmiszergyártó Mondelezt kereskedelmi korlátozások alkalmazása miatt
Az Európai Bizottság 337,5 millió eurós (mintegy 135 milliárd forint)…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >