Újrahasznosítás Kisokos a Nestlétől
A lakosságnak szóló, egyszerűen és közérthetően megfogalmazott Újrahasznosítási Kisokost készített a Nestlé a HUMUSZ Szövetség szakmai támogatásával. A kiadvány célja, hogy támogassa a ma még fejlődőben lévő magyar hulladék-újrahasznosítási rendszer működését, gyakorlati hasznos tanácsokkal segítse az emberek mindennapi hulladékgyűjtési tevékenységét.
A szelektív hulladékgyűjtés megfelelő működését számos lakossági tévhit nehezíti – ilyen például, hogy melyik kukába tegyünk bizonyos háztartási hulladékot, hova kerüljön a tejes és gyümölcsleves kartondoboz vagy a samponos és mosószeres műanyag flakon. Az Újrahasznosítási Kisokos ezekre a kérdésekre igyekszik választ adni.
A vállalat az alternatív csomagolási megoldások fejlesztése mellett azon dolgozik, hogy partnereivel és a lakossággal együttműködve felelős vállalatként szélesebb körben is felhívja a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára. //
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tullnban nyílik Európa legnagyobb kertészeti vására
Ausztria kertészeti évének csúcspontja idén is a Tullni Nemzetközi Kertészeti…
Tovább olvasom >