Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más európai országokban is újrahasználható termékdisplay-t vezet be.

Fotó: Chep
A Chep által szállított eszközök több mint 80%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek, és jelentős környezeti megtakarítást eredményeznek: egyetlen display akár 3,6 kg kartonhulladékot és 5,36 kg szén-dioxid-kibocsátást is megtakaríthat – számolt be a Lebensmittelpraxis.
A kezdeményezés részeként a Chep 46000 újrahasználható display-alapot szállít több ütemben, amelyekből összeállított összesen 9200 fogja a figyelmet a dm Sundance napvédő termékeire irányítani a lánc üzleteiben.
Az együttműködés kapcsán Dagmar Glatz, a dm ökológiai fenntarthatósági csapatának vezetője hangsúlyozta, hogy a vállalat stratégiájának szerves része a természeti erőforrások kímélése. Az új rendszer segíti a papíralapú csomagolás csökkentését és a kibocsátások mérséklését.
A Chep adatai szerint az új típusú displayek 57%-kal kevesebb csomagolási hulladékot és 34%-kal kevesebb CO₂-kibocsátást eredményeznek a hagyományos kartonmegoldásokhoz képest. A használt displayeket minden ciklus után megtisztítják, ellenőrzik és újra használják.
A rendszert a felek 2023-ban már tesztelték a dm üzleteiben és a pozitív visszajelzések hatására vezetik be azokat most nemzetközi szinten is.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >