Újragondolt finomságok a Cornexitől
A Cornexi idén is folytatja különböző termékcsaládjai megújítását. Az instant zabkása példáját a gabonapelyhek és a szeletes termékek követik.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/05/Sz%C5%91ke-Imola-Cornexi_opt-300x200.jpeg)
Szőke Imola
key account manager
Cornexi Food
– A Cornexi termékei már régóta benne vannak a köztudatban, de a tudatos márkaépítés csak két évvel ezelőtt kezdődött, amikor új ügyvezető került a cég élére – mondta el Szőke Imola key account manager. A Cornexi Food Kft. teljesen magyar tulajdonban van, amit azért tartottak fontosnak kiemelni, mert ebből is adódik az a természetes törekvésük, hogy a Hazai Termék védjegyként rákerüljön új készítményeikre.
Mint beszámolt róla, több termékcsaládjukat is megújítják 2018-ban. A tavaly elkezdett innovációt folytatják, amellyel segíteni kívánják a harmonikus, kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozást. Diétázók, sportolók, egészséges életmódot követők étrendjébe jól beilleszthető „újragondolt” finomságokkal lépnek a piacra.
A sort a hatféle ízben kínált instant zabkásával nyitották meg, amelynek egyik fő ismérve, hogy a portfólió fele hozzáadott cukor nélkül készül. Az instant zabkása példáját a gabonapelyhek és a szeletes termékek követik. Ezek esetében is maximálisan érvényesítve az egészségtudatosság szempontjait.
– Nagyon fontos a cég életében, hogy a márkaépítésre is maximálisan odafigyeljen – hangsúlyozta Szőke Imola, aki szerint ebben is változtattak az elmúlt időszakban. Amikor két éve a csokis gabonagolyójuk megnyerte a Nébih Szupermenta terméktesztjét, még nem aknázták ki az ebben rejlő kommunikációs lehetőséget, ahogyan a második-harmadik-negyedik helyen végzett áruházlánci saját márkás termékeik esetében sem, de most már figyelnek arra, hogy a fogyasztók értesüljenek termékeik kiválóságáról – tette hozzá.
A cég Székesfehérváron állítja elő egyre ismertebbé váló gabonakészítményeit. Dolgozói létszáma 60 fő. Az országosan is jellemző munkaerőhiányon eddig sikerült „strukturális átszervezésekkel” úrrá lenniük. Bíznak abban is, a közeli jövőben tervezett fejlesztéseikhez is lesz elegendő ember.
Az idei évre másfél milliárdos forgalmat irányoztak elő. A „húzótermék” főleg az instant zabkása, de számolnak az áruházláncoknak gyártott saját márkás termékek jó teljesítésével is. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >