Újragondolt finomságok a Cornexitől
A Cornexi idén is folytatja különböző termékcsaládjai megújítását. Az instant zabkása példáját a gabonapelyhek és a szeletes termékek követik.

Szőke Imola
key account manager
Cornexi Food
– A Cornexi termékei már régóta benne vannak a köztudatban, de a tudatos márkaépítés csak két évvel ezelőtt kezdődött, amikor új ügyvezető került a cég élére – mondta el Szőke Imola key account manager. A Cornexi Food Kft. teljesen magyar tulajdonban van, amit azért tartottak fontosnak kiemelni, mert ebből is adódik az a természetes törekvésük, hogy a Hazai Termék védjegyként rákerüljön új készítményeikre.
Mint beszámolt róla, több termékcsaládjukat is megújítják 2018-ban. A tavaly elkezdett innovációt folytatják, amellyel segíteni kívánják a harmonikus, kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozást. Diétázók, sportolók, egészséges életmódot követők étrendjébe jól beilleszthető „újragondolt” finomságokkal lépnek a piacra.
A sort a hatféle ízben kínált instant zabkásával nyitották meg, amelynek egyik fő ismérve, hogy a portfólió fele hozzáadott cukor nélkül készül. Az instant zabkása példáját a gabonapelyhek és a szeletes termékek követik. Ezek esetében is maximálisan érvényesítve az egészségtudatosság szempontjait.
– Nagyon fontos a cég életében, hogy a márkaépítésre is maximálisan odafigyeljen – hangsúlyozta Szőke Imola, aki szerint ebben is változtattak az elmúlt időszakban. Amikor két éve a csokis gabonagolyójuk megnyerte a Nébih Szupermenta terméktesztjét, még nem aknázták ki az ebben rejlő kommunikációs lehetőséget, ahogyan a második-harmadik-negyedik helyen végzett áruházlánci saját márkás termékeik esetében sem, de most már figyelnek arra, hogy a fogyasztók értesüljenek termékeik kiválóságáról – tette hozzá.
A cég Székesfehérváron állítja elő egyre ismertebbé váló gabonakészítményeit. Dolgozói létszáma 60 fő. Az országosan is jellemző munkaerőhiányon eddig sikerült „strukturális átszervezésekkel” úrrá lenniük. Bíznak abban is, a közeli jövőben tervezett fejlesztéseikhez is lesz elegendő ember.
Az idei évre másfél milliárdos forgalmat irányoztak elő. A „húzótermék” főleg az instant zabkása, de számolnak az áruházláncoknak gyártott saját márkás termékek jó teljesítésével is. //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >