Újradefiniálta a szépség fogalmát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy új Pozitív Szépség (Positive Beauty) nevű program bevezetésének részeként elhagyja a „normál” szót minden szépség- és testápolási márkájának csomagolásáról és reklámjaiból. Ez egyike annak a számos lépésnek, amelyet annak érdekében tesznek, hogy megkérdőjelezzék a szépségideálok hagyományos értelmezését, és elősegítsék a diszkrimináció megszüntetését, valamint támogassák a szépség befogadóbb megközelítését.
A Pozitív Szépség számos progresszív vállalást és fellépést határoz meg az Unilever szépség- és testápolási márkáinak, köztük a Dove, a Lifebuoy, az Axe vagy a Rexona számára. Mindez a szépségről alkotott elképzelés új korszakát vetíti előre, mely igazságos, befogadó, valamint a bolygó számára is fenntartható.
A Pozitív Szépség emellett felgyorsítja tudományos és technológiai programjaikat, valamint innovációs együttműködéseiket is, ösztönözve a termékeik folyamatos fejlesztését, hogy azok minél jobbak legyenek az emberek és a bolygó számára. Ezen innovációk előmozdítják a természetesebb, biológiailag lebomló összetevők használatát is – a folyamatos csomagolási újítások mellett, amelyek a kevesebb, jobb műanyaghasználatra vagy annak teljes elhagyására törekszenek. //
Kapcsolódó cikkeink
Mennyit ér az énidő? – Ez motiválja a magyar vásárlókat
Az önmagunkra fordított idő és figyelem egyre nagyobb jelentőséggel bír…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >