Újra szárnyal a dekorkozmetika
A recesszió után jellemző megfontolt, visszafogott költések között üde színfolt a márkás sminkkellékek kimagasló, átlagosan 9 százalékos forgalomnövekedése az USA-ban. A körömlakk forgalma 57 százalékkal nőtt az előző évhez képest, főként a Chanel, Lippmann és Estee Lauder újdonságainak köszönhetően. A rúzsok is fényesen teljesítettek 13 százalékos növekedésükkel. Uralkodó árnyalat pedig egyértelműen a tinédzserkort idéző pink és még több pink szájra és körömre egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >Nagy Márton: továbbra is alacsony szinten az infláció
Az infláció az előzetes kormányzati jelzéseknek megfelelően kedvező, alacsony szinten…
Tovább olvasom >NAV: a lakosság csak megbízható, ismert online áruházakból rendeljen
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) azt tanácsolja a lakosságnak,…
Tovább olvasom >