Újra szárnyal a dekorkozmetika
A recesszió után jellemző megfontolt, visszafogott költések között üde színfolt a márkás sminkkellékek kimagasló, átlagosan 9 százalékos forgalomnövekedése az USA-ban. A körömlakk forgalma 57 százalékkal nőtt az előző évhez képest, főként a Chanel, Lippmann és Estee Lauder újdonságainak köszönhetően. A rúzsok is fényesen teljesítettek 13 százalékos növekedésükkel. Uralkodó árnyalat pedig egyértelműen a tinédzserkort idéző pink és még több pink szájra és körömre egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >