Újra szárnyal a dekorkozmetika
A recesszió után jellemző megfontolt, visszafogott költések között üde színfolt a márkás sminkkellékek kimagasló, átlagosan 9 százalékos forgalomnövekedése az USA-ban. A körömlakk forgalma 57 százalékkal nőtt az előző évhez képest, főként a Chanel, Lippmann és Estee Lauder újdonságainak köszönhetően. A rúzsok is fényesen teljesítettek 13 százalékos növekedésükkel. Uralkodó árnyalat pedig egyértelműen a tinédzserkort idéző pink és még több pink szájra és körömre egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >