Újra Superbrand a tibi csoki
A tibi csoki 2009-ben újra elnyerte a szakmai Oscarként is emlegetett Superbrand címet, a független szakértőkből álló Superbrand Bizottság immár ötödször választotta a legkiemelkedőbb márkák közé.
A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely a világ 82 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A tibi csoki több mint hatvan éve van jelen a magyar piacon, a tradicionális magyar márkák közül az egyetlen csokoládé, amely a mai napig Magyarországon készül. Folyamatos megújulás és innováció jellemzi, 2009-ben két új termék is elnyerte egy, a kereskedők körében végzett piackutatásban a legjobb új termék címet az édesség kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >