Újra Superbrand a tibi csoki
A tibi csoki 2009-ben újra elnyerte a szakmai Oscarként is emlegetett Superbrand címet, a független szakértőkből álló Superbrand Bizottság immár ötödször választotta a legkiemelkedőbb márkák közé.
A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely a világ 82 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A tibi csoki több mint hatvan éve van jelen a magyar piacon, a tradicionális magyar márkák közül az egyetlen csokoládé, amely a mai napig Magyarországon készül. Folyamatos megújulás és innováció jellemzi, 2009-ben két új termék is elnyerte egy, a kereskedők körében végzett piackutatásban a legjobb új termék címet az édesség kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >