Újra Superbrand a tibi csoki
A tibi csoki 2009-ben újra elnyerte a szakmai Oscarként is emlegetett Superbrand címet, a független szakértőkből álló Superbrand Bizottság immár ötödször választotta a legkiemelkedőbb márkák közé.
A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely a világ 82 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A tibi csoki több mint hatvan éve van jelen a magyar piacon, a tradicionális magyar márkák közül az egyetlen csokoládé, amely a mai napig Magyarországon készül. Folyamatos megújulás és innováció jellemzi, 2009-ben két új termék is elnyerte egy, a kereskedők körében végzett piackutatásban a legjobb új termék címet az édesség kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >