Újra Superbrand a tibi csoki
A tibi csoki 2009-ben újra elnyerte a szakmai Oscarként is emlegetett Superbrand címet, a független szakértőkből álló Superbrand Bizottság immár ötödször választotta a legkiemelkedőbb márkák közé.
A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely a világ 82 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A tibi csoki több mint hatvan éve van jelen a magyar piacon, a tradicionális magyar márkák közül az egyetlen csokoládé, amely a mai napig Magyarországon készül. Folyamatos megújulás és innováció jellemzi, 2009-ben két új termék is elnyerte egy, a kereskedők körében végzett piackutatásban a legjobb új termék címet az édesség kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >