Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel anyavállalata, a Seven & I Holdings további európai terjeszkedést tervez.
A Seven & I Holdings múlt heti befektetői kapcsolattartói napján elhangzott prezentációkból kiderült, hogy a kényelmi boltokat üzemeltető vállalat 2030-ig tíz új országba kíván belépni, és elsősorban Európát vette célba – számolt be a Better Retailing.
Az 1980-as években a 7-Eleven több mint 50 üzlettel rendelkezett az Egyesült Királyságban, ezeket azonban a piacról való kivonulásakor, 1997-ben eladta.
A prezentációban állítólag az is szerepelt, hogyan hódíthat teret a kényelmi kiskereskedő az olyan új országokban, mint például az Egyesült Királyság.
Az európai terjeszkedés tekintetében a kiskereskedő két modellt mutatott be: mester franchise és joint venture vagy felvásárlás. A mester franchise megállapodás értelmében a Seven & I Holdings közvetlen részvétele mindössze konzultációra és logisztikai támogatásra korlátozódna és bevétele jogdíjfizetésből származna.
A joint venture és a felvásárlási modell már „közvetlen részvételről” szólna és a vállalat globális személyzetet helyezne át az új országokba a márka bevezetésének támogatása érdekében. Ez a modell a Seven & I számára magasabb bevételt biztosítana az üzletekből származó bevételek és osztalékok formájában.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >