Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel anyavállalata, a Seven & I Holdings további európai terjeszkedést tervez.
A Seven & I Holdings múlt heti befektetői kapcsolattartói napján elhangzott prezentációkból kiderült, hogy a kényelmi boltokat üzemeltető vállalat 2030-ig tíz új országba kíván belépni, és elsősorban Európát vette célba – számolt be a Better Retailing.
Az 1980-as években a 7-Eleven több mint 50 üzlettel rendelkezett az Egyesült Királyságban, ezeket azonban a piacról való kivonulásakor, 1997-ben eladta.
A prezentációban állítólag az is szerepelt, hogyan hódíthat teret a kényelmi kiskereskedő az olyan új országokban, mint például az Egyesült Királyság.
Az európai terjeszkedés tekintetében a kiskereskedő két modellt mutatott be: mester franchise és joint venture vagy felvásárlás. A mester franchise megállapodás értelmében a Seven & I Holdings közvetlen részvétele mindössze konzultációra és logisztikai támogatásra korlátozódna és bevétele jogdíjfizetésből származna.
A joint venture és a felvásárlási modell már „közvetlen részvételről” szólna és a vállalat globális személyzetet helyezne át az új országokba a márka bevezetésének támogatása érdekében. Ez a modell a Seven & I számára magasabb bevételt biztosítana az üzletekből származó bevételek és osztalékok formájában.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >