Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel anyavállalata, a Seven & I Holdings további európai terjeszkedést tervez.
A Seven & I Holdings múlt heti befektetői kapcsolattartói napján elhangzott prezentációkból kiderült, hogy a kényelmi boltokat üzemeltető vállalat 2030-ig tíz új országba kíván belépni, és elsősorban Európát vette célba – számolt be a Better Retailing.
Az 1980-as években a 7-Eleven több mint 50 üzlettel rendelkezett az Egyesült Királyságban, ezeket azonban a piacról való kivonulásakor, 1997-ben eladta.
A prezentációban állítólag az is szerepelt, hogyan hódíthat teret a kényelmi kiskereskedő az olyan új országokban, mint például az Egyesült Királyság.
Az európai terjeszkedés tekintetében a kiskereskedő két modellt mutatott be: mester franchise és joint venture vagy felvásárlás. A mester franchise megállapodás értelmében a Seven & I Holdings közvetlen részvétele mindössze konzultációra és logisztikai támogatásra korlátozódna és bevétele jogdíjfizetésből származna.
A joint venture és a felvásárlási modell már „közvetlen részvételről” szólna és a vállalat globális személyzetet helyezne át az új országokba a márka bevezetésének támogatása érdekében. Ez a modell a Seven & I számára magasabb bevételt biztosítana az üzletekből származó bevételek és osztalékok formájában.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >