Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel anyavállalata, a Seven & I Holdings további európai terjeszkedést tervez.
A Seven & I Holdings múlt heti befektetői kapcsolattartói napján elhangzott prezentációkból kiderült, hogy a kényelmi boltokat üzemeltető vállalat 2030-ig tíz új országba kíván belépni, és elsősorban Európát vette célba – számolt be a Better Retailing.
Az 1980-as években a 7-Eleven több mint 50 üzlettel rendelkezett az Egyesült Királyságban, ezeket azonban a piacról való kivonulásakor, 1997-ben eladta.
A prezentációban állítólag az is szerepelt, hogyan hódíthat teret a kényelmi kiskereskedő az olyan új országokban, mint például az Egyesült Királyság.
Az európai terjeszkedés tekintetében a kiskereskedő két modellt mutatott be: mester franchise és joint venture vagy felvásárlás. A mester franchise megállapodás értelmében a Seven & I Holdings közvetlen részvétele mindössze konzultációra és logisztikai támogatásra korlátozódna és bevétele jogdíjfizetésből származna.
A joint venture és a felvásárlási modell már „közvetlen részvételről” szólna és a vállalat globális személyzetet helyezne át az új országokba a márka bevezetésének támogatása érdekében. Ez a modell a Seven & I számára magasabb bevételt biztosítana az üzletekből származó bevételek és osztalékok formájában.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >