Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel anyavállalata, a Seven & I Holdings további európai terjeszkedést tervez.
A Seven & I Holdings múlt heti befektetői kapcsolattartói napján elhangzott prezentációkból kiderült, hogy a kényelmi boltokat üzemeltető vállalat 2030-ig tíz új országba kíván belépni, és elsősorban Európát vette célba – számolt be a Better Retailing.
Az 1980-as években a 7-Eleven több mint 50 üzlettel rendelkezett az Egyesült Királyságban, ezeket azonban a piacról való kivonulásakor, 1997-ben eladta.
A prezentációban állítólag az is szerepelt, hogyan hódíthat teret a kényelmi kiskereskedő az olyan új országokban, mint például az Egyesült Királyság.
Az európai terjeszkedés tekintetében a kiskereskedő két modellt mutatott be: mester franchise és joint venture vagy felvásárlás. A mester franchise megállapodás értelmében a Seven & I Holdings közvetlen részvétele mindössze konzultációra és logisztikai támogatásra korlátozódna és bevétele jogdíjfizetésből származna.
A joint venture és a felvásárlási modell már „közvetlen részvételről” szólna és a vállalat globális személyzetet helyezne át az új országokba a márka bevezetésének támogatása érdekében. Ez a modell a Seven & I számára magasabb bevételt biztosítana az üzletekből származó bevételek és osztalékok formájában.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >