Újra piacra dobja az Essential márkát a Waitrose
Újraindítja saját márkás termékeit, az Essential Waitrose-ot a Waitrose & Partners. A kiskereskedő több mint 200 új terméket ad választékához olyan kategóriákban, mint a bőrápolás, a joghurtok és a mirelit hozzávalók.

Az Essential termékcsalád az egészséges életmódot promotálja
A sorozat olyan árucikkeket is tartalmaz, amelyek segítik a fogyasztókat az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás fenntartásához.
A termékeknek legalább a harmadán ott lesz a „Good Health” (Jó egészség) logó, amely az összetevők egészséges mivoltát hangsúlyozza.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >