Újra piacra dobja az Essential márkát a Waitrose
Újraindítja saját márkás termékeit, az Essential Waitrose-ot a Waitrose & Partners. A kiskereskedő több mint 200 új terméket ad választékához olyan kategóriákban, mint a bőrápolás, a joghurtok és a mirelit hozzávalók.

Az Essential termékcsalád az egészséges életmódot promotálja
A sorozat olyan árucikkeket is tartalmaz, amelyek segítik a fogyasztókat az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás fenntartásához.
A termékeknek legalább a harmadán ott lesz a „Good Health” (Jó egészség) logó, amely az összetevők egészséges mivoltát hangsúlyozza.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával működő bevásárlókocsikat tesztel a brit Waitrose
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fiatalok, éjszakai vásárlások, átlagosan két perc alatt 2000 forintos költések – így indult az Auchan GO, amely az Év automatizált üzlete lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felelősen a gyermekekért és fiatalokért – 10 millió forinttal támogatja az aktív életmód elősegítését a Nádudvari
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A saját egészségéért is tesz, aki bekapcsolja a bérletmegújítást a BudapestGO-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >