Újra piacra dobja az Essential márkát a Waitrose
Újraindítja saját márkás termékeit, az Essential Waitrose-ot a Waitrose & Partners. A kiskereskedő több mint 200 új terméket ad választékához olyan kategóriákban, mint a bőrápolás, a joghurtok és a mirelit hozzávalók.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/05/waitrose-to-relaunch-essential-waitrose-brand-300x174.jpg)
Az Essential termékcsalád az egészséges életmódot promotálja
A sorozat olyan árucikkeket is tartalmaz, amelyek segítik a fogyasztókat az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás fenntartásához.
A termékeknek legalább a harmadán ott lesz a „Good Health” (Jó egészség) logó, amely az összetevők egészséges mivoltát hangsúlyozza.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Környezetbarát gazdálkodási gyakorlatra vált a Waitrose a brit gazdák érdekében
Több mint 2000 brit gazdát támogat a Waitrose a környezetbarát…
Tovább olvasom >Zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezet be a Waitrose
A Waitrose most kifejezetten zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezetett…
Tovább olvasom >Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >