Újra nőtt a Wal-Mart forgalma
Kilenc negyedéven át tartó visszaesés után ismét növelte forgalmát az Egyesült Államokban a Wal-Mart Stores Inc., a világ legnagyobb kereskedelmi lánca, amely 1,3 százalékos forgalomnövekedést jelentett üzleti éve harmadik negyedévéről kedden.
Az amerikai cég árbevételének kétharmada a hazai piacról származik. Ott az üzleti év októberrel véget ért harmadik negyedévében a 0,3 százalékos bevétel-növekedést jelző elemzői konszenzushoz és a cég saját – plusz-mínusz 1 százalékos változást valószínűsítő – prognózisához képest is jobb eredményt ért el.
Ugyanakkor az adózás utáni nyereség kissé elmaradt a várakozásoktól, részvényenként 0,97 dollár lett az elemzői előrejelzésekben szereplő 0,98 dollár helyett. A teljes nyereség 3,34 milliárd dollár volt. A bevétel az egy évvel korábbihoz képest 8,2 százalékkal nőtt, 109,5 milliárd dollár volt az októberrel véget ért három hónapban.
Az amerikai forgalom 2010 eleje óta első alkalommal nőtt, a cég egészét tekintve pedig valamennyi üzletág jobban teljesített, mint egy évvel korábban – áll Mike Duke vezérigazgató keddi közleményében. A Wal-Mart Stores Inc. a világ legnagyobb privát munkaadója, több mint 2 millió embert foglalkoztat és 28 országban összesen nagyjából 9.700 áruházat üzemeltet – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >