Újra meglepő húzással rukkol elő a HELL ENERGY
Újra meglepő húzással rukkol elő a HELL ENERGY. A több mint 60 országban elérhető márka legújabb globális kampányában a világ egyik legfelkapottabb színészét, Michele Morrone-t láthatjuk különböző élethelyzetekben. A többrészes, fülledt Netflix film, a „365 nap” főszereplője, a Dolce&Gabbana arca újabb fejezetet nyit a HELL sikertörténetében.
Michele Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karakterével azonosítják, hiszen a nemzetközi ismertséget berobbantó film nézők milliónak rajongását hozta el az olasz színész számára 2020-ban. A filmes debütálást számos megbízás követte neves divatházak jóvoltából, 2023-ban például Katy Perryvel reklámozta a Dolce&Gabbana parfümjét. Hamarosan pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben Megan Fox lesz a partnere. Divat- és filmes karrierjének köszönhetően, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel, a sármmal és az alfa-hím férfitípussal.
A HELL ENERGY mindig is élen járt abban, hogy új és izgalmas utakon járjon és formabontó megoldásokat alkalmazzon. Michele karaktere és magával ragadó megjelenése kiválóan illeszkedik a brandhez, így a HELL és a sztár együttműködése nem csupán egy reklámkampány, hanem két olyan nagyágyú egymásra találása, akik az erőt és a minőséget képviselik.
„Az új reklámkampánnyal az a célunk, hogy egy újabb fejezetet nyissunk a márka sikertörténetében, ahol egy izgalmas karakter találkozik a HELL ENERGY-től megszokott értékekkel. Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával.”
– mondta el az új együttműködés kapcsán Popovics Adrienn, a HELL operatív marketing igazgatója.
A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségi média csatornákra. A rajongók és a márka fogyasztói egy integrált megoldások keretein belül, az eladáshelyeken és kültéri reklámhordozókon, illetve a televízióban és digitális csatornákon találkozhatnak majd a sármos olasz színésszel. A filmek különlegessége, hogy különböző élethelyzetekben mutatják be Morronét, amikor HELL energiaitalt fogyaszt, például a reggeli fürdőszobai rutinja, vagy edzés közben. A forgatás nemzetközi produkció keretében Magyarországon zajlott, mintegy száz fős stábbal, amerikai rendező bevonásával.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Átadásra került a Hell Energy 80 milliárd forintos kapacitásbővítő beruházása
Átadásra került a Hell Energy 80 milliárd forint értékű kapacitásbővítő…
Tovább olvasom >Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >