Újra Megbízható Munkaadó díjjal jutalmazták a PENNY-t
Idén negyedik alkalommal érdemelte ki a PENNY a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara elismerését. A díj célja, hogy felhívja a figyelmet a munkahelyi feltételek fontosságára, éppen ezért az indulóknak a humán erőforrás menedzsment több területén is meg kellett felelniük a kritériumoknak az elismerés megszerzéséhez. Mindemellett azt is bizonyítaniuk kellett, hogy példaértékűen gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről.
A PENNY egyik fő célja a munkatársak lojalitásának erősítése, valamint olyan elkötelezett munkavállalók foglalkoztatása, akik szívvel-lélekkel dolgoznak a vállalat sikereiért. Az élelmiszerlánc éppen ezért igyekszik évről-évre számos lehetőséggel és munkáltatói programmal támogatni kollégáit. A vállalat 2024-ben közel 4 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre, így a tavalyi évben végrehajtott 17%-os emeléssel együtt, összesen 27%-os jövedelem növekedést sikerült elérniük. Mindemellett az idei év közepétől 10%-os munkatársi kedvezmény kártyát biztosít az üzletlánc több mint 5000 munkavállalójának.
„Fontos számunkra, hogy jó kapcsolatot alakítsunk ki munkavállalóinkkal, akik megbecsülve érzik magukat munkájukért. A PENNY-nél folyamatosan azon dolgozunk, hogy egy olyan környezetet alakítsunk ki dolgozóink számára, hogy hosszú távon is jól érezzék magukat nálunk. A dolgozóink támogatása, valamint a karrierjük fejlesztésébe fektetett munkánk megtérülni látszik, ezért hatalmas elismerés és megerősítés számunkra, hogy immáron negyedik alkalommal érdemeltük ki ezt a díjat, hiszen ez is azt igazolja, hogy jó úton járunk.”
– mondta el Silke Janz HR-területért felelős CFO.
Kapcsolódó cikkeink
Gazdasági fellendülés lassú ütemben várható – a DUIHK legfrissebb felmérése
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) 2024 őszi gazdasági…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >