Újra lehet pályázni az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használatára
A gazdaság és a kultúra területét érintő 45 főcsoport több mint 100 témakörében hirdették meg az idei Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot.
Az immár nyolcadik alkalommal meghirdetett versenyre május 29-éig lehet jelentkezni a Kárpát-régió egész területéről – jelentette be az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat Kiírói Tanácsa: a Bocsiviki.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a DIAMOND Szervezőiroda Bt., az ExVA Vizsgáló és Tanúsító Kft., a FANNIZERO Kft., a Hajnal Húskombinát Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a KOCH’s Torma Kft. és a LEGRAND Magyarország Villamossági Rendszerek Zrt.

Kiss Károlyné Ildikó
alapító
Érték és Minőség
Nagydíj Védjegy
– Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy nem veszített presztízséből a kialakult gazdasági nehézségek ellenére sem. A megbízható minőség igénye továbbra is jelen van a gyártók, forgalmazók körében, de mi kiírók azt tapasztaljuk, hogy a fogyasztók is egyre nagyobb számban keresik a minőségi, a megbízható, gazdaságos megoldásokat. A vállalkozások tudják, ha hosszú távra akarnak tervezni, nincs más lehetőségük, csak teret adni a folyamatos helyzetelemzésekre épülő fejlesztéseknek, innovációknak, ötleteknek – mondta Kiss Károlyné Ildikó, az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy alapítója.
Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat kitüntetéseit – a „tanúsított minőség jelképét” – szeptember 11-én, a Gazdaság Ünnepén, az Országház Főrendiházi Üléstermében adják át. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: csípős füstölt kolbászt hívott vissza a Hajnal Húskombinát Kft.
Salmonella lehetséges jelenléte miatt csípős füstölt kolbászt hívott vissza a…
Tovább olvasom >A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >