Újra lehet jelentkezni a HoReCa Hősök pályázatra!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és a Trade magazin által 2021-ben alapított HoReCa Hősök verseny újra várja a nevezni és nyerni vágyókat!
Tíz kategóriában keressük a szektor azon szereplőit, akiknek a koronavírus-járvány után a gazdasági válság időszakával is sikerült megküzdeni, így a vállalkozást valamilyen különleges megoldással, ötlettel megmenteni. A kitüntető címre maguk az érintettek pályázhatnak fotókkal, vagy akár videóval illusztrált történetük feltöltésével a www.horecahosok.hu oldalon.
„A díj alapításakor bíztunk benne, hogy közel a HoReCa- és rendezvényszektor nehézségeinek a vége, de ehelyett egy újabb kihívásokkal teli időszak következett, így a Hős megnevezés aktuálisabb számukra, mint valaha”
– mondta Bódi Krisztina, az MMSZ HoReCa és Event Tagozatának tagozatvezetője.
„Feladatunknak tartjuk, hogy példájukat a szakma elé tárjuk, és sztorijukat a nagyközönség is megismerhesse, mert inspirációként szolgálhatnak sokak számára”.
10 kategóriában, fotókkal vagy videóval illusztrált történetük feltöltésével pályázhatnak a vendéglátó szakma képviselői 2023. április 1. és június 1. között a www.horecahosok.hu oldalon.
„Ahogy 2021-ben a pandémiából kilépve, most a gazdasági nehézségek leküzdésének sikeres történeteivel lehet pályázni a 2023. évi HoReCa Hős címre. Ismét keressük azokat a pozitív példákat, amelyekre nem csak büszkeséggel, de mások számára mintaként szolgálva is elő lehet állni”
– mondja Hermann Zsuzsanna, a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának alelnöke, a Trade magazin főszerkesztője.
„Várjuk tehát a HoReCa Hősök jelentkezését június 1-ig a horecahosok.hu oldalon. A nyertesek nem csak okleveles elismerésben részesülnek, de használhatják is a „HoReCa Hős 2023” címet”.
A zsűrizésre júniusban, az eredmények kihirdetésére júliusban, a díjátadóra pedig szeptemberben, a Business Days konferencia HoReCa napján, szeptember 25-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban kerül sor.
További információ: info@horecahosok.hu
Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatáról
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) célja a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, és a gazdasági életben történő hatékony alkalmazásának elősegítése. Olyan platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között. A tagozat tagjai: FÁN Group Kft., GfK Hungária Kft., HUNGEXPO Vásár és Reklám Zrt., Grabowski Kiadó Kft. / Trade magazin, Gyulahús Kft., HELL ENERGY Magyarország Kft., Kaméleon Reklámügynökség Kft., KNK PR & Média Kommunikációs Ügynökség Kft., Kotányi Hungária Kft., Marketing Art Kft. / menteshelyek.hu, METRO Kereskedelmi Kft., Pauker Holding Kft., Perla Services Kft., Roust Hungary Kft., Territory Influence , Tesco Áruházak Zrt., Univer Product Zrt., VIWA Product Europa Kft. A HoReCa és Event Tagozat a vendéglátásban, a szállodaiparban és a hozzájuk kapcsolódó rendezvényeken közreműködő vállalkozások, szervezetek marketingaktivitásait fogja össze. Feladatának tekinti szakmai és kapcsolati támogatásukat, tevékenységük segítését. Rendszeres ülésein lehetőséget nyújt tagjainak és az ágazat szereplőinek a kapcsolattartásra, a szakmai, piaci információk gyors és hatékony elérésére, valamint pozitív gyakorlat megismerésére.
A Trade magazinról
A Trade magazin, mint az FMCG piac vezető b2b szaklapja, immár 18. éve segíti a piaci szereplőket, a gyártói, beszállítói kört, a kis- és nagykereskedőket és a vendéglátóipar szereplőit a legfontosabb üzleti információk közvetítésével. A Sirha Budapest hivatalos médiapartnereként, az MMSZ HoReCa és Event Tagozat alapítótagjaként és a Business Days konferencia alapító-szervezőjeként vett részt a HoReCa Hősök díj létrehozásában, és ad helyet a közös díjátadónak, az FMCG piac legnagyobb éves találkozóján, az 5 napos Business Days konferencia első napján Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban.
Kapcsolódó cikkeink
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül a hazai szakmai szervezetek összefogásában
A hazai kommunikációs iparágban a mesterséges intelligencia (AI) használatának etikus…
Tovább olvasom >Mit eszik az Y, hogy választ a Z?
Idén immár harmadik alkalommal rendezte meg a METRO Nagykereskedelem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >SweeTEN 4.0
Újabb mérföldkő az ipartestület tehetséggondozó tevékenységében: a Nemzeti Tehetség Program…
Tovább olvasom >