Újra közös sörrel jön a MONYO és a foodora
Közös sörrel indítja a nyarat a MONYO Brewing és a foodora: a két cég második alkalommal társult és főzött egyedi sört. A Fun of Missing Out névre keresztelt italt a foci EB-re időzítették.

Népszerű a kézműves sör a vásárlók körében
Az azonnali élelmiszer-rendelések alkalmával a sör az egyik legnépszerűbb termék a foodora adatai alapján, a dobogó második és harmadik fokán pedig a friss zöldségek és gyümölcsök helyezkednek el. A foodora marketek kínálatában több mint 60 fajta nagyüzemi sör, és ezeken felül több mint 25 féle kézműves sör található meg, ezeket a termékeket pedig Magyarországon öt városban, Budapesten, Szegeden, Debrecenben, Pécsen és Győrben szállítják házhoz.
A magyar kézműves sörök népszerűsítése érdekében a foodora és a MONYO Brewing másodszorra jelentkezik közös, limitált kiadású itallal.
„Nagyon örülök, hogy a foodora is részt vesz a hazai kraft sörök népszerűsítésében, ennek a missziónak pedig egy kiemelt eleme, hogy – immár másodjára – közösen egy új terméket alkothattunk együtt. Bízom benne, hogy még sok újdonságot fejleszthetünk együtt a sörkedvelő fogyasztóinknak“
– mondta Botond Prischetzky, a MONYO brand managere.
Mitől különleges a Fun of Missing Out?
A foodora és a MONYO már bizonyított, hogyan lehet egyedi kézműves sörrel előállni, legutóbb a Panda Manna Session IPA-val törtek be a kézműves sörök piacára. Az idei foci EB-re időzített, Fun of Missing Out névre hallgató ital folyamatosan elérhető termékként bővíti a foodora market portfólióját és kizárólag a foodorán lehet megrendelni.
A Fun Of Missing Out vibráló külsejéhez mérten egy igazi friss és élénk New England stílusú IPA, amelyet különleges új-zélandi komlóval, a Riwaka-val fűszereztek. Ez a komlófajta a citrusos és gyümölcsös aromáiról ismert, ami különleges karaktert kölcsönöz a sörnek. A komló trópusi gyümölcsös aromáit hidegkomlózással emelték ki.t. Megjelenésre átláthatatlanul ködös, illatban pedig rengeteg citrus és a pink grapefruit dominál.
A Fun of Missing Out sör minden tulajdonságával arra invitál, hogy szakíts a muszáj fogalmával és töltsd úgy a szabadidődet ahogy szeretnéd: ott, akkor és azzal, akivel szeretnéd.
„A kanapéd kényelme, egy társasjátékkal töltött este, egy spontán grillezés, vagy csak kedvenc sorozatod darálása is ugyanolyan kellemes kikapcsolódás, mint bármilyen kimozdulás. Az ízek ilyen szintű harmonizálása pedig csak hab a tortán a tökéletes estéhez”
– tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketingigazgatója.
A foodora és a MONYO közös söre már elérhető a foodora saját bolt hálózatában, a foodora marketekben Budapesten, Győrben, Szegeden, Debrecenben és Pécsett.
Kapcsolódó cikkeink
Macskásak inkább a magyarok – ezeket a termékeket rendelik házi kedvenceiknek
Megduplázódott a kisállat-termékek iránti kereslet az elmúlt évben a foodorán.…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >