Újra kampányol a Bormarketing
A magyar bor ismertségét növelő kampányt indít a Közösségi Bormarketing. A célcsoport tévét néz.
„Magyar bor mindenkor” címmel reklámkampányt indított a Közösségi Bormarketing. Az augusztus 31-ig tartó kampány a 18-59 korosztályba tartozó, átlagos vagy magas vásárlóerővel bíró, városi férfiakat és nőket célozza meg, célja pedig a magyar bor imázsának erősítése.
A kampány fő eleme egy 30 másodperces reklámfilm, amelyet az RTL Klub, a Spektrum, a National Geographic, a Hallmark, a Film+, a Sport 1, 2, és a Sport Klub csatornákon vetítenek, mert a sajtóanyag szerint a célcsoport médiafogyasztási szokásaira a tévénézés a jellemző. A kampányt 360 óriásplakáttal, a Borszerda sorozattal, valamint a Magyarbormindenkor.hu is támogatják.
A sajtóanyag úgy írj, hogy a szpot „legfőbb üzenete, hogy a magyar bor esszenciálisan magában foglalja mindazt, ami az életben jó: a hagyományőrző múltat, a szenvedélyes jelent és az elképzelt jövőt.”
A kampány reklámügynöksége a Bell & Partners, a pr-jét az Issues Management végzi – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >