Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati kollekcióját a magyar üzletekbe. A vásárlók ezúttal is válogathatnak a limitált ideig elérhető, logózott darabokból: érkeznek szabadidőruhák, sportos cipők, papucsok, zoknik, valamint kulacsok és egyéb kiegészítők is – szúrta ki a Pénzcentrum munkatársa.
A Lidl saját ruházati termékei korábban hatalmas népszerűségre tettek szert – nemcsak a kedvező áruk, hanem a színes, játékos dizájn és az ikonikus Lidl-logó miatt is. A korábbi évek tapasztalatai alapján az akciós napokon gyorsan elfogynak a népszerűbb méretek, így a vásárlóknak érdemes időben érkezniük.
Az új kollekcióban a női és férfi darabok mellett gyerekeknek szánt ruházati termékek is várhatók. A kínálat sportos, kényelmes, nyári viseletre tervezett darabokat sorakoztat fel, amelyek között visszatérnek a korábbi sikerek – például a kék-sárga színű strandpapucsok – és új dizájnelemek is megjelennek.
A Lidl az elmúlt években nemcsak az élelmiszerpiacon, hanem az úgynevezett non-food szegmensben is egyre erősebben jelen van. A ruházati kollekciói rendre virálissá válnak a közösségi médiában, a limitált készlet és a már-már retróba hajló dizájn pedig különleges státuszt adott a termékeknek.
A mostani akció várhatóan szintén nagy érdeklődést vált ki – a Lidl-kollekciók ugyanis jóval többet jelentenek egyszerű diszkontdivatnál: a márkaépítés, a trendkövetés és a vásárlói közösségek formálása egyaránt szerepet kap bennük.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >