Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati kollekcióját a magyar üzletekbe. A vásárlók ezúttal is válogathatnak a limitált ideig elérhető, logózott darabokból: érkeznek szabadidőruhák, sportos cipők, papucsok, zoknik, valamint kulacsok és egyéb kiegészítők is – szúrta ki a Pénzcentrum munkatársa.
A Lidl saját ruházati termékei korábban hatalmas népszerűségre tettek szert – nemcsak a kedvező áruk, hanem a színes, játékos dizájn és az ikonikus Lidl-logó miatt is. A korábbi évek tapasztalatai alapján az akciós napokon gyorsan elfogynak a népszerűbb méretek, így a vásárlóknak érdemes időben érkezniük.
Az új kollekcióban a női és férfi darabok mellett gyerekeknek szánt ruházati termékek is várhatók. A kínálat sportos, kényelmes, nyári viseletre tervezett darabokat sorakoztat fel, amelyek között visszatérnek a korábbi sikerek – például a kék-sárga színű strandpapucsok – és új dizájnelemek is megjelennek.
A Lidl az elmúlt években nemcsak az élelmiszerpiacon, hanem az úgynevezett non-food szegmensben is egyre erősebben jelen van. A ruházati kollekciói rendre virálissá válnak a közösségi médiában, a limitált készlet és a már-már retróba hajló dizájn pedig különleges státuszt adott a termékeknek.
A mostani akció várhatóan szintén nagy érdeklődést vált ki – a Lidl-kollekciók ugyanis jóval többet jelentenek egyszerű diszkontdivatnál: a márkaépítés, a trendkövetés és a vásárlói közösségek formálása egyaránt szerepet kap bennük.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >