Egyesült Királyság: újra elindul a BrewDog „Arany sörösdoboz” vadászata
Újra elindította a BrewDog arany sörösdobozok után „Gold Can” vadászatát, amelynek során 5000 font pénzdíjat nyerhetnek azok a vásárlók, akik megtalálják a sörös kartonokban elrejtett, limitált kiadású, aranyozott dobozokat.
A nyeremények mostantól helyi szupermarketekben is elérhetők, és a fogyasztóknak esélye lehet arra, hogy a BrewDog bárokban kaparós jegyekkel „arany korsókat” és más egyéb jutalmakat nyerni legalább 10 font elköltése esetén.
A kézműves söröket gyártó vállalat weboldalán keresztül leadott rendelések dupla nyerési lehetőséget jelentenek, mivel minden rendeléshez jár egy „Gold Pint” kaparós sorsjegy és az esély az aranyozott sörösdoboz megtalálására.
Ez már a harmadik alkalom, hogy a BrewDog elindította a versenyt, amelynek kapcsán James Watt vezérigazgató nemrégiben árulta el, hogy közel 500ezer fontot fizetett ki a nyerteseknek, miután az első promóciós tweetekben azt közölte a vásárlókkal, hogy a dobozok „tömör aranyból” készültek.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >