Egyesült Királyság: újra elindul a BrewDog „Arany sörösdoboz” vadászata
Újra elindította a BrewDog arany sörösdobozok után „Gold Can” vadászatát, amelynek során 5000 font pénzdíjat nyerhetnek azok a vásárlók, akik megtalálják a sörös kartonokban elrejtett, limitált kiadású, aranyozott dobozokat.
A nyeremények mostantól helyi szupermarketekben is elérhetők, és a fogyasztóknak esélye lehet arra, hogy a BrewDog bárokban kaparós jegyekkel „arany korsókat” és más egyéb jutalmakat nyerni legalább 10 font elköltése esetén.
A kézműves söröket gyártó vállalat weboldalán keresztül leadott rendelések dupla nyerési lehetőséget jelentenek, mivel minden rendeléshez jár egy „Gold Pint” kaparós sorsjegy és az esély az aranyozott sörösdoboz megtalálására.
Ez már a harmadik alkalom, hogy a BrewDog elindította a versenyt, amelynek kapcsán James Watt vezérigazgató nemrégiben árulta el, hogy közel 500ezer fontot fizetett ki a nyerteseknek, miután az első promóciós tweetekben azt közölte a vásárlókkal, hogy a dobozok „tömör aranyból” készültek.
Kapcsolódó cikkeink
Időutazó IPA
A Dreher Sörgyárak Sörműhelyének különleges márkája, az ANTL, 2021 óta…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >