Egyesült Királyság: újra elindul a BrewDog „Arany sörösdoboz” vadászata
Újra elindította a BrewDog arany sörösdobozok után „Gold Can” vadászatát, amelynek során 5000 font pénzdíjat nyerhetnek azok a vásárlók, akik megtalálják a sörös kartonokban elrejtett, limitált kiadású, aranyozott dobozokat.
A nyeremények mostantól helyi szupermarketekben is elérhetők, és a fogyasztóknak esélye lehet arra, hogy a BrewDog bárokban kaparós jegyekkel „arany korsókat” és más egyéb jutalmakat nyerni legalább 10 font elköltése esetén.
A kézműves söröket gyártó vállalat weboldalán keresztül leadott rendelések dupla nyerési lehetőséget jelentenek, mivel minden rendeléshez jár egy „Gold Pint” kaparós sorsjegy és az esély az aranyozott sörösdoboz megtalálására.
Ez már a harmadik alkalom, hogy a BrewDog elindította a versenyt, amelynek kapcsán James Watt vezérigazgató nemrégiben árulta el, hogy közel 500ezer fontot fizetett ki a nyerteseknek, miután az első promóciós tweetekben azt közölte a vásárlókkal, hogy a dobozok „tömör aranyból” készültek.
Kapcsolódó cikkeink
Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >