Egyesült Királyság: újra elindul a BrewDog „Arany sörösdoboz” vadászata
Újra elindította a BrewDog arany sörösdobozok után „Gold Can” vadászatát, amelynek során 5000 font pénzdíjat nyerhetnek azok a vásárlók, akik megtalálják a sörös kartonokban elrejtett, limitált kiadású, aranyozott dobozokat.
A nyeremények mostantól helyi szupermarketekben is elérhetők, és a fogyasztóknak esélye lehet arra, hogy a BrewDog bárokban kaparós jegyekkel „arany korsókat” és más egyéb jutalmakat nyerni legalább 10 font elköltése esetén.
A kézműves söröket gyártó vállalat weboldalán keresztül leadott rendelések dupla nyerési lehetőséget jelentenek, mivel minden rendeléshez jár egy „Gold Pint” kaparós sorsjegy és az esély az aranyozott sörösdoboz megtalálására.
Ez már a harmadik alkalom, hogy a BrewDog elindította a versenyt, amelynek kapcsán James Watt vezérigazgató nemrégiben árulta el, hogy közel 500ezer fontot fizetett ki a nyerteseknek, miután az első promóciós tweetekben azt közölte a vásárlókkal, hogy a dobozok „tömör aranyból” készültek.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A júliusban szigorodó EFO-szabályozás miatt a cégek még inkább nyitottak a diákfoglalkoztatásra
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >